
15-03-2012, 18:51
|
|
Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200GS 2013.,Kymco agility 123cc
|
|
Απάντηση: ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ C600 SPORT & GT ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩ
Thanks Νίκο για τα καλά σου λόγια,και να βρεθούμε από κοντά κάποια μέρα!
Όντας πολλά χρόνια επαγγελματίας στο χώρο έχω και οδηγική και τεχνική εμπειρία από τις μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού. To BMW έχει μακράν την καλύτερη ποιότητα κύλισης.Οδηγική απόλαυση 200+%!!!
Ο κινητήρας έχει χαρακτήρα και σου δείχνει από την πρώτη μιζιά ότι έχει άλογα,βαρύ ήχο και ροπή (και χάρη τις καλής κλιμάκωσης του CVT) γλυκιά χωρίς να σε τρομάζει.Μόνο αν δείς το κοντέρ σου θα καταλάβεις ότι έχεις ξεφύγει σε χιλιόμετρα.
Ο ψεκασμός του λειτουργεί υποδειγματικά χωρίς κομπιάσματα και άλλα περίεργα(σε αυτά η BMW είναι μπροστά ούτος ή άλλως) και με απίστευτη οικονομία.Χαρακτηριστικό είναι ότι την δεύτερη μέρα και εμείς σε συνθήκες απόλυτου μαστιγώματος και εξωπραγματικής οδήγησης για scooter στα 200km περίπου φάγαμε μισό ρεζερβουάρ.Κρίμα που δεν έχω βίντεο να σας δείξω που ξύναμε καρίνες και ορθοστάτες(στην άσφαλτο της Βαρκελώνης).
Η θέση οδήγησης τυπικά σπορ για το C600 με σκληρή σέλα με γωνίες για να βγάζεις και σώμα στις στροφές!?!?! και τα τιμόνια χαμηλά και μπροστά. με ύψος εγώ 1.89 και μακριά πόδια, δεν χτυπούσα πουθενά σε σχέση με το T-max.
Το μεγάλο στοίχημα των Γερμανών για εμένα είναι το GT.Με ίδιο πλαίσιο και κινητήρα με το sport,δίνει χαρακτήρα που θα βολέψει πολλούς 40ρήδες άνετο,στρίβει με ακρίβεια διαβήτη και σιγουριά που δεν θα βρείς σε κανένα γιαπωνέζικο,αλλά όλα αυτά τα κάνεις με άνεση αυτοκινήτου!!!
|