View Single Post
  #35  
Παλιό 31-08-2009, 12:23
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από digitalsoul Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω ότι οι μηχανικοί της BMW για να προτείνουν 95αρα κάτι θα ξέρουν επίσης το γράφει και η τάπα.
Όταν γίνετε η διύλιση του πετρελαίου για την παραγωγή της βενζίνης παίρνουν δειγματοληπτικά καύσιμο και τροφοδοτούν με αυτό έναν εργαστηριακό κινητήρα στον οποίο μετράνε τα σκασίματα του που προέρχονται από την πρόωρη ανάφλεξη ( πριν δώσει σπινθήρα το μπουζί) όσο λιγότερα είναι αυτά τόσο περισσότερα οκτάνια είναι η βενζίνη.
Με λίγα λόγια οι βενζινάδες μπορούν να νοθεύουν πολύ εύκολα με απλή 95αρα χωρείς να τους βρουν και ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει Χημικός τρόπος ελέγχου του καυσίμου για τον προσδιορισμό των οκτανίων.
Η νοθεία όμως της απλής βενζίνης είναι πολύ πιο δύσκολη γιατί απαιτεί προσθήκες χημικών στοιχείων τα οποία ανιχνεύονται εύκολα με μία απλή χημική ανάλυση.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε με ποιο τρόπο νοθεύονται τα καύσιμα (ιδίως την 100αρα που φτάνει το 10%των πρατηρίων !!!) από ένα ενδιαφέρον άρθρο που έγραψαν πέρυσι στα ΝΕΑ.
(το πλήρες άρθρο είναι εδώàhttp://keepbloking.blogspot.com/2008/06/52.html )
----------
ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΝΟΘΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ

Απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων: Νοθεύεται με προσθήκη άλλων χημικών ουσιών, όπως τολουόλιο η αλκοόλες. Είναι το πιο επικίνδυνο είδος νοθείας. Το τολουόλιο μπορεί να προκαλέσει πολύ σημαντικές ζημιές, καθώς είναι διαβρωτικό και αποσυνθέτει όλα τα ελαστομερή του κινητήρα, όπως τσιμούχες, φλάτζες, σωληνάκια κ.λπ.

Σούπερ LRP: Η συνήθης νοθεία είναι η προσθήκη απλής αμόλυβδης βενζίνης στη σούπερ. Η χρήση απλής αμόλυβδης από αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας φθείρει σταδιακά τα έδρανα των βαλβίδων του κινητήρα και οδηγεί τελικά στη σοβαρή φθορά του ίδιου του μπλοκ του κινητήρα.

Σούπερ αμόλυβδη 100 οκτανίων: Συνήθως νοθεύεται με απλή αμόλυβδη βενζίνη. Σε αυτοκίνητα που απαιτούν υψηλό αριθμό οκτανίων, η χρήση απλής αμόλυβδης μειώνει σημαντικά την απόδοση, αυξάνει τα επικίνδυνα καυσαέρια και τις επικαθήσεις στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά του.

Diesel κίνησης: Νοθεύεται με diesel θέρμανσης ή diesel ναυτιλίας και σπανιότερα με white spirit. Η νοθεία με diesel θέρμανσης μπορεί να επιφέρει φθορές στους σύγχρονους κινητήρες που είναι σχεδιασμένοι να λειτουργούν με πετρέλαιο καλής ποιότητας. Το πρόβλημα είναι πολύ πιο έντονο, όταν γίνεται νοθεία με πετρέλαιο ναυτιλίας.
-----------
Διαβάζοντας τα παραπάνω μπορούμε να βγάλουμε τα εξής συμπεράσματα.
1. Είναι πολύ δύσκολο να αναγνωρίσουμε τον αριθμό οκτανίων της βενζίνης που βάζουμε κυρίως όταν ένας κινητήρας είναι πιστοποιημένος για λειτουργία με 95αρα.
2. Μιας και η νοθεία της 100αρας είναι στο 10% των πρατηρίων σίγουρα κάποια στιγμή έχουμε φύγει από το πρατήριο με την ιδέα ότι το μοτέρ πάει καλύτερα αλλά στην πραγματικότητα ο βενζίνας είναι αυτός που νιώθει την τσέπη του καλύτερα!!
3. Το να βάλουμε νοθευμένη 100αρα δεν μπορεί να μας κάνει κακό στον κινητήρα γιατί απλά νοθεύετε με απλή αμόλυβδη απεναντίας αν βάλουμε κακή 95αρα..
4. Είναι ποιο σωστό να έχουμε έναν οικονομικό βενζίνα ο οποίος μας προμηθεύει καλής ποιότητας 95αρα. Η σούπερ αμόλυβδη δεν θα δώσει περισσότερα άλογα από αυτά που έχει μετρήσει ο κατασκευαστής απλά η «κακή» 95αρα θα μας δώσει λιγότερα…


__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote