View Single Post
  #27  
Παλιό 23-03-2012, 12:22
stelth1 Ο/Η stelth1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Μoto: GS 1200 ADV 2007-KTM EXC 400- BEVERLY 300
Μηνύματα: 814
Προεπιλογή Απάντηση: ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ C600SPORT & C650GT

Kαλημερα σας!
El ειναι λογικο να μην συμφωνουμε σε ολα,μπορει να ειμαι φαουλ μπορει κ οχι σε ολα η μη,σημασια εχει να χαιρομαστε τις μοτ/τες μας.
Απλα σου παραθετω τις γνωμες κ αποψεις πολλων σαν εμας απο γειτονικο forum
Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
Quote:
Originally Posted by Dr.KC


ΤΟ ΤΡΑΒΆΕΙ Η ΌΡΕΞΗ ΣΑΣ...είπα να σταματήσω να γράφω, αλλά δε με αφήνεται να αγιάσω ρε παλιόπαιδα...



Η αλήθεια είναι πάντα ή σχεδόν πάντα, κάπου στην μέση....

Για τα λεφτά που σκάμε, αγοράζουμε πολύ λίγη αξιοπιστία....σε όλα τα επίπεδα...και άσχετα με μοντέλο…

Προκαλώ όλους τους φίλους του forum, να πάρουν ένα καφέ και να στηθούν έξω από τα 2 μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα της Αθήνας μια Δευτέρα πρωί από τις 08:00 μέχρι τις 11:00….θα έλεγα και περισσότερο, αλλά ο πόνος είναι μεγάλος και δεν αντέχεται….

Οι ατάκες που παίζουν απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΝ… «αίμα δάκρια και ιδρώτας…»



Κατά καιρούς, διαβάζω και κάτι τέτοια posts και με κάνουν να νιώθω λίγο καλύτερα που έχω BMW

….βέβαια για να πω την αλήθεια, δεν έχω πετύχει ακόμα χριστιανό με V-strom που να είχε πρόβλημα το οποίο δεν λύθηκε σε απλό συνεργείο με κανένα 300άρι ευρώ… (και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες με “μετοχές” στην BMW, ξεκαθαρίζω ότι το R1200GS των 16.000 ευρώ, είναι σαφώς καλύτερο σχεδόν σε ΟΛΑ τα σημεία από το πολύ μικρότερο του V-Strom των 7.500 ευρώ, ΟΜΩΣ πέρα από το πρεστίζ και την τρομερή ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει, τα ΤΟΣΑ λεφτά του θα τα δικαιολογούσε ΜΟΝΟ αν είχε τα 2/3 της αξιοπιστία ενός V-Strom…

Και για να πούμε και του στραβού το δίκιο, οι περσότεροι V-stromάδες τους πεινούν το αίμα και στα service τους δεν είναι και οι πιο συνεπείς…

Προσωπικά έχω βαρεθεί να ακούω για της BMW τα:

Διαφορικά
Άξονες
Δίσκους
Συμπλέκτες
Σβησίματα
Μονάδες ABS
Μονάδες ρελαντί
Μονάδες ESA
Sensors
Σασμάν
…..

…και ακόμα ρε μάγκες συζητάμε για αξιοπιστία και παπαριές….εντάξει δε λέω, τα γουστάρουμε τα μηχανάκια μας, αλλά σε αυτό τον τομέα δεν μας παίρνει να μιλάμε...

…πλέον δεν υπάρχει άνθρωπος (ή τουλάχιστον δεν ξέρω εγώ κανένα) με BMW που να μην έχει φάει κάζο 500ευρού και πάνω…

…επίσης, η ατάκα «μου το πέρασαν στην εγγύηση», δεν κάνει το μηχανάκι μας αξιόπιστο….απλά σε πρώτη φάση γλύτωσες κάποια λεφτά…την επόμενη απλά θα τον πιεις…γλυκά…

Επίσης η φάση της εγγύησης είναι δίκοπο μαχαίρι και στην ουσία, άσχετα με το αν πλήρωσες ή όχι, φεύγεις ξενερωμένος…, χώρια που η όποια επισκευή εντός εγγύησης συνοδεύεται από μουρμούρα, κλάψα ή καβγά…ή και από πνιγμένο θυμό, διότι δεν θες να τα σπάσεις όλα εκεί μέσ μιας και το μηχανάκι στο πούλησαν λες και είναι το Space Sattle οπότε μόνο αυτοί ξέρουν να το φτιάχνουν...και φυσικά θα πρέπει να ξαναπάς...

Η δουλειά μιας μοτό BMW είναι να ταξιδεύει και όχι να σε κάνει κολλητό με τα συνεργεία…

Το μόνιμο άγχος του συγχρόνου BMWδάκια είναι:

Τελικά τι λάδι να βάλω στο ματρακά;
Πόσο έκαψε;
Σας πετάει και εσάς τις ταχύτητες;
Ρε κούκλε, σε ποιο συνεργείο πας;
Παίζει καμιά καμπάνια;
Ρε φίλε, στα πόσα χλμ αρχίζει να πατινάρει;
Ξέρει κανένας, κανένα καλό site στο ebay να πάρουμε κανένα ανταλλακτικό;

…και άλλα τέτοια, που όλοι ξέρουμε…!!!

Αν η BMW συνεχίσει έτσι και σε συνέχεια της έκτασης που έχει πάρει η κρίση στην Ελλάδα, δεν τους βλέπω καλά…
Γειά σου ρε πατρίδα!!!! Κάτι ήξερες εσύ και πήρες και το SH300 για ομάδα υποστήριξης
__________________
ΘΑΝΟΣ K1200GT AROUND GREECE

Εχθές, 23:21 #42
tsompanis
Σμηνίας




Join Date: Jan 2012
Location: ioannina
Μηνύματα: 58

Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
θα συμφωνήσω με τον DR.KC
Και πέρα απο την πλάκα,αν δούμε γενικότερα την αγορά,τα πράγματα λίγο πολύ έτσι είναι παντού.




Μην νομίζετε ότι τα παθαίνουν αυτά, μόνο τα bmw

Το λένε ελεγχόμενη αξιοπιστία
όσο μεγάλο είναι το τμήμα που ασχολείται με το δημιουργικό της μοτοσυκλέτας,
άλλο τόσο είναι και το τμήμα αξιοπιστίας


Tα triumph π.χ νομίζετε δεν βγάζουν προβλήματα?
Για να χτυπήσουν τον ιάπωνα σε τελικές και ρεπρίζ τα ελάφρυναν...
κόψε απο εδώ,κόψε απο εκεί....το αποτέλεσμα?

Ενώ το 955 του 99 έχει ψυγείο νερού και λαδιού και χωρητικότητα 4 κιλά,
το τελευταίο σπριντ 1050 έχει υποστεί λίφτινγκ και χωράει ούτε το μισό!
και το triple αλλα και όλη η Νταιτόνα σειρά.μην αναφέρω τι φάση παίζει καλοκαίρι ντάλα μεσημέρι σε κίνηση και το βεντιλατέρ στο φουλ...
να μην αναφέρω πιστόνια κ.λ.π

Την αγόραζες με ορθοστάτη στάνταρ,
και τώρα την βάζεις after merket 150 ευρώπουλα.


Να μην μακρηγορήσω περισσότερο και με άλλες εταιρίες.

Πατάνε στην αγάπη που έχουμε για την μοτό και τα σκάμε.
Για όποιον δεν θέλει ή δεν το αντέχει υπάρχει πάντα και η λύση μιας άφρικα.παίρνεις μαζί σου έναν ανορθωτή και έφυγες για Μογγολία
__________________
Κων/νος Triumph Sprint st 955i

Εχθές, 23:23 #43
tsompanis
Σμηνίας




Join Date: Jan 2012
Location: ioannina
Μηνύματα: 58

Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
εγώ έγραψα σπριντ στα αγγλικά και αυτό έβαλε emoticon!


Quote:
Originally Posted by tsompanis
Ενώ το 955 του 99 έχει ψυγείο νερού και λαδιού και χωρητικότητα 4 κιλά,
το τελευταίο σπριντ 1050 .....
__________________
Κων/νος Triumph Sprint st 955i

Εχθές, 23:36 #44
Dr.KC
Υποσμηναγός




Join Date: Jul 2008
Location: Δάφνη
Μηνύματα: 2.659

Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
Quote:
Originally Posted by tsompanis
Το λένε ελεγχόμενη αξιοπιστία
όσο μεγάλο είναι το τμήμα που ασχολείται με το δημιουργικό της μοτοσυκλέτας,
άλλο τόσο είναι και το τμήμα αξιοπιστίας
Αυτή είναι η πραγματικότητα...σε 2 γραμμούλες...

Και για να μην παρεξηγούμαστε, ξεκαθαρίζω ότι και το τωρινό αλλά και τα προηγούμενα BMW μου το γουστάρω και τα γούσταρα, όπως και τα προ-προηγούμενα Ιαπωνικά μηχανάκια που είχα. Το ότι γουστάρω αυτά τα μηχανάκια δεν σημαίνει ότι δεν θα λέω τα στραβά τους...


__________________
Κώστας....σπάσε, σου λέω!!!
R1200GS (09) ή "Ελέφας"
SH300iABS (09) ή "Ρουκέτα" ή "Τσιμπλέκι" ή "Σκατό"

Σήμερα, 00:53 #45
STELTH
Επισμηνίας




Join Date: Jan 2010
Location: chios-athens-mytilini
Μηνύματα: 155


Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει

__________________
EVERYBODY DIES NOT EVERYONE REALLY LIVES!!!

Σήμερα, 00:59 #46
alexandrosgs
Νεοσύλλεκτος


Join Date: Mar 2012
Location: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 8

Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά ξέρω μπεμβέ μπόξερ που δεν έχουν πατήσει ποτέ συνεργείο. Και δε μιλάω για 70 και 80.000χλμ αλλά για πολύ περισσότερα. Όχι 1200 αλλά R100,1100,1150. Μόνο αναλώσιμα και ρύθμιση βαλβίδων ανά 10.000 (συνήθως είναι μια χαρά και δε θέλει)
Τι τα κάνετε και τα χαλάτε;

Σήμερα, 02:25 #47
Dr.KC
Υποσμηναγός




Join Date: Jul 2008
Location: Δάφνη
Μηνύματα: 2.659

Re: Τι άλλο ακόμα θα χαλάσει
Quote:
Originally Posted by alexandrosgs
Και δε μιλάω για 70-80.000χλμ αλλά για πολύ περισσότερα. Όχι 1200 αλλά R100,1100,1150....
Μιλάμε πάντα για σύγχρονα BMW από 1150 και μετά. Τα R80/100 και 1100 δεν ανήκουν στα σύγχρονα BMW, τα ηλεκτρονικά τους είναι πολύ απλά, οι ιπποδυνάμεις αρκετά χαμηλές, οι μονάδες που παραγόντουσαν ήταν πολύ λιγότερες από αυτές που φτιάχνονται σήμερα ΚΑΙ όλα τα παρελκόμενα τους ήταν Γερμανικά....και όχι απλά "made-in-Germany"...

Quote:
Originally Posted by alexandrosgs
Τι τα κάνετε και τα χαλάτε;
Δυστυχώς, κατά 80% δεν χαλάνε λόγο χρήσης. Στις περισσότερες των περιπτώσεων μιλάμε για σχεδιαστικά ατοπήματα, αστοχίες υλικών και φυσικά "κακές" παρτίδες...
__________________
Κώστας....σπάσε, σου λέω!!!
R1200GS (09) ή "Ελέφας"
SH300iABS (09) ή "Ρουκέτα" ή "Τσιμπλέκι" ή "Σκατό"
Kαλα χιλιομετρα !
Reply With Quote