Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από giclas
το δοκημασαμαι κε τουτο !!!!
πεδια τρελαθηκα με την δυναμη του με τριτη ταχητητα κε μπενη κοφτης στα 185 χιλ βαζης τεταρτη κε ανεβενη στο τσακα τσακα 220 κε ξανα κοφτης μηλαμε για ανηφορα 7% κε δοστου αν εχεις λοξα εκη εβαλα 5η 6η κε εμηνα στα 230
το μονο που μου αρεσε ηταν η δυναμη ολα τα υποληπασε νορμα καταστασης τιποτα παραπανο απο το adventure 1200 τα φρενα καλα οχι καλητερα απο το τενερε 1200
περημενα κατι αρκετα καλητερο απο το adventure της bmw διοτι αυτη παη να κτιπηση για παραδηγμα οτα κληνης γκαζη περημενα να ελατονε απο μονη της σε καπιες στροφες που την δοκημασα ηθελε φρενο ενο με το hp2 ελαφρο κλησημο του γκαζιου κε μετα επηταχηνση στην στροφη κε εφηγες το νεο χοντα θελη κε φρενο με την ιδια ταχητητα (σπιτ)
στης στροφες πλαγιαζη ωρεα χορης ανασφαλειες (μην νωμηζετε οτι θα πηγενεται με τα γονατα ) με το αντισπιτ να δουλευη ανετα οσο κε να το πιεσης
ηταν πρωτη φορα που δοκημαζα μηχανη κε δεν την λυπηθηκα κοφτες γκαζια τους εδοσα κε καταλαβαν εξαλου ηταν του εχθρου !!
τα καλα να λεγοντε ομως ειχε αυτο το κατι που θα αρεση δυναμη κε τεληκη ισως κοντα στα 260
αρνητικο παλη η τιμη της 17,000 ευρω στη Κυπρο οσω κε το gs 1200
|
Μάλιστα,για 260 δεν την κόβω,έχει και διαφορικο,μην το ξεχνάμε.
Απο θέμα μέγεθος,ειναι περίπου σαν την gs?
Sent from my Sexy iPad-2 using Tapatalk