Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Λάθος, ο υψηλός λογος συμπιεσης που απαιτουσε υψηλων οκτανιων βενζίνες υφιστατο........last year!!! τωρα οι διαφοροι αισθητηρες και ειδικα ο anti-knocking (η GS ton διαθετει απο την δεκαετία του '90) επιτρεπουν και βενζινες με 88 οκτανια αφου με δικες τους εντολες η ECM μεταβάλει το αβανς κατα βουληση!!!!!!
παντα οτι λεει το μανουαλ σε βενζινες και λαδια πρέπει να κανουμε!!
Δεν πεφτεις και πολυ εξω αφου πρωτον εισαγεται απο το εξωτερικό ΜΟΝΟΝ και δευτερον μονον 2 στα 10 πρατηρια σε προσφατους ελεγχους διεθεταν πραγματικη 100αρα, οι υπόλοιποι απο 96 έως 98 πουλωντας την φυσικα για 100αρα!!
|
Βρε συ Γιώργη μου, το ότι υπάρχουν οι knock sensors το γνωρίζω, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι πρέπει ντε και καλά να βάζεις χαμηλών οκτανίων βενζίνες!!! Γι αυτό δεν το είπα κιεγώ. Ναι μεν δεν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας, αλλά αντί για 105 άλογα που δηλώνει η BMW στο 1200 με χρήση της προβλεπόμενης υψηλότερων οκτανίων βενζίνης, εσύ θα πάρεις λιγότερα. Και γενικώς η απόδοση του κινητήρα θα είναι μειωμένη...
Α και ξέχασα να πω πως η ECM που λες, δεν έχει αστείρευτες ικανότητες ρυθμίσεων. Μέχρι κάποια συμπίεση μπορεί να ρυθμίσει, κι αυτή δεν θα είναι και πολύ χαμηλότερη από την στάνταρ!