Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Δεν μας λες τότε γιατί με 95άρα όλα τα 1150άρια (και δεν ξέρω πόσα άλλα ακόμα) χτυπάνε πιράκια? Τα πιράκια είναι αποτέλεσμα χαμηλών οκτανίων! (όταν μιλάμε βέβαια για ένα καλορυθμισμένο κι όχι χάρβαλο κινητήρα)
|
Να σου πω γιατι με 95αρα ΟΛΑ (?) τα 1150αρια χτυπάνε πειράκια, αν και το δικό μου δεν κτυπησε ποτέ!!! Μέτρα......
- λαθος αβανς (το οποιο μπορει να συμβει στις δικες μας κατασκευες απο βλαβη των 3,7,8,9)
- νοθευμενη βενζινη με πετρελαιο (ΑΥΤΟ ριχνει τα οκτανια)
- λαθος τυπος μπουζι (ψυχρότερο)
- λαθος διακενου ακιδας μπουζιου
- μπουζι με άπειρα κμ στην πλατη
- ζεστη πολυ!!! (ναι ζεστη, αφου στους 30-40c η βενζινη αυξανει τον ογκο της μεσα στο ρεζερβουαρ κατα 10% αρα αραιωνεται κι αρα δεν εχει τις ιδιοτητες για τις οποιες κατασκευαστηκε!!!)
- Βλαβη του αισθητηρα IACV (Inlet Air Control Valve)
- Βλαβη του αισθητηρα ΜΑΡ (Μanifold Absolute Pressure)
- Βλαβη του ΤΡ (Throtle Position),σπανιοτερα μεν αλλα εχει συμβεί!!!
Ελπιζω να ικανοποιηθηκες!!!