Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Βρε συ Γιώργη μου, το ότι υπάρχουν οι knock sensors το γνωρίζω, αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι πρέπει ντε και καλά να βάζεις χαμηλών οκτανίων βενζίνες!!! Γι αυτό δεν το είπα κιεγώ. Ναι μεν δεν θα έχει πρόβλημα ο κινητήρας, αλλά αντί για 105 άλογα που δηλώνει η BMW στο 1200 με χρήση της προβλεπόμενης υψηλότερων οκτανίων βενζίνης, εσύ θα πάρεις λιγότερα. Και γενικώς η απόδοση του κινητήρα θα είναι μειωμένη...
Α και ξέχασα να πω πως η ECM που λες, δεν έχει αστείρευτες ικανότητες ρυθμίσεων. Μέχρι κάποια συμπίεση μπορεί να ρυθμίσει, κι αυτή δεν θα είναι και πολύ χαμηλότερη από την στάνταρ!
|
Αγαπητε Αλέξανδρε
Φυσικα και δεν πρέπει να βαζεις χαμηλων οκτανίων βενζινες!! Αλλα ενα οχημα (και δη GS) μπορει να ταξιδεψει στα περατα του κοσμου, για την περιπετεια ρε ####το, όπου οι βενζινες δεν ειναι παραπανω απο....88 οκτανια!!π.χ. Ρωσία στις στέπες και οχι μονον στις στεπες, όπου τα GS πανε χωρις κανενα προβλημα!! Ενω τα Βαραντερο τα παιρνεις στην πλατη!! Και ειναι αληθεια αυτό!! Δεν ειναι τυχαιο που η BMW ανακοινωσε (γιατι απο εκει το εμαθα το 2000) το νουμερο 88!!!! Φυσικα και απο 105 θα βγαλει..... 75 με 88 οκτανια αφου το αβανς θα εχει πεσει στο βαθος της αβυσσου αλλα θα φτάσεις εκει που θες!!!!
Η ECM δεν ρυθμιζει συμπιεση, αυτη ειναι παντα σταθερη, αλλα περνει τιμες απο όλους τους αισθητηρες περιμετρικα του κινητηρα αλλα κι εντος αυτου (CPK= crankshaft position και CMP= Camshaft position) για να θεσει τον κινητηρα σε λειτουγια και να τον διατηρησει σε λειτουργια ελεγχοντας την αναφλεξη, το αβανς και γενικως ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!