View Single Post
  #3  
Παλιό 28-03-2012, 15:45
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Διόδια: Να πληρώσει κανείς ή να μην πληρώσει;

να το ξαναγραψω (το εχω γραψει ηδη χιλιαδες φορες) διοτι ο συντακτης του παραπανω αρθρου αναρτισμενου εδω στο φορουμ απο τν Στρατο εσκεμμενως παραλειπει να βαλει την Κοινοτικη νομοθεσια για το θεμα και την οποια θα βρειτε εδω. σημειωστε οτι η συγκεκριμενη κοινοτικη νομοθεσια εχει γινει νομος του Ελληνικου Κρατους χρονια τωρα.

Λεει λοιπον στο Κεφαλαιο ΙΙΙ αρθρο 7 παρ.2(α) και 2(β-i) στην σελιδα 4 του pdf:

1. Τα κράτη µέλη µπορούν να διατηρήσουν ή να επιβάλουν
διόδια ή/και τέλη χρήσης υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται
κατωτέρω στις παραγράφους 2 έως 10.
2. α) ∆ιόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται µόνο στους χρήστες
αυτοκινητοδρόµων ή άλλων οδών µε περισσότερες από µια
λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές
έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των
αυτοκινητοδρόµων καθώς και στους χρήστες γεφυρών,
σηράγγων και ορεινών διαβάσεων.
Ωστόσο, σε κράτος µέλος στο οποίο δεν υπάρχει γενικό
δίκτυο αυτοκινητοδρόµων ή οδών µε δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση
που έχουν παρεµφερή χαρακτηριστικά, είναι δυνατόν
να εισπράττονται διόδια ή τέλη χρήσης για τη χρησιµοποίηση
της τεχνικώς ανωτάτης κατηγορίας οδών του εν
λόγω κράτους µέλους.
β) Ύστερα από διαβουλεύσεις µε την Επιτροπή, και σύµφωνα µε
τη διαδικασία που καθορίζεται στην απόφαση του Συµβουλίου,
της 21ης Μαρτίου 1962, περί θεσπίσεως διαδικασίας
προηγουµένης εξετάσεως και διαβουλεύσεως για ορισµένες
νοµοθετικές, κανονιστικές ή διοικητικές διατάξεις στον τοµέα
των µεταφορών, των οποίων τη θέσπιση µελετούν τα κράτη
µέλη,

i) µπορεί να επιβληθούν διόδια και τέλη χρήσης και για
άλλα τµήµατα του βασικού οδικού δικτύου, ιδίως
— όταν συντρέχουν λόγοι ασφαλείας,
— σε κράτος µέλος στο οποίο το µεγαλύτερο µέρος
της χώρας στερείται συνεκτικού δικτύου αυτοκινητοδρόµων
ή οδών µε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που
έχουν παρεµφερή χαρακτηριστικά, στο µέρος αυτό
του κράτους αλλά µόνο σε δρόµους που χρησιµοποιούνται
για διεθνείς και διαπεριφερειακές µεταφορές
βαρέων εµπορευµάτων, εφόσον η κυκλοφορία
και η πληθυσµιακή πυκνότητα δεν δικαιολογεί οικονοµικά
την κατασκευή αυτοκινητοδρόµων ή οδών µε
δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που έχουν παρεµφερή
χαρακτηριστικά,
ii) µπορεί να θεσπισθούν από τα ενδιαφερόµενα κράτη µέλη

Ο συντακτης λοιπον του παραπανω αρθρου που αναρτηθηκε στο motocikleta.gr παραπληροφορει και μαλιστα εσκεμμενα. Διοτι το σωστο θα ηταν να εβαζε ολη την νομοθεσια κι οχι να αρκειται σε αποσπασματικα αρθρα αυτης τα οποια αναφερονται στο τι νοειται αυτοκινητοδρομος πραγμα που αναφερεται λεπτομερως στο πιο πανω στο λινκ που παραθετω.
Πουθενα η Ευρωπαικη Νομοθεσια δεν αναφερει ''.....Λέει εν ολίγοις, πως απαγορεύεται η είσπραξη διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους που δεν έχουν ολοκληρωθεί και που δεν έχουν σε όλο τους το μήκος τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και προστατευτικό διάζωμα στην μέση.....'' το αντιθετο λεει μαλιστα!!!!

Ετσι λοιπον τα προστιμα των 200ε και προσφατως οι ποινες φυλακισης μεχρι και 6 μηνες για οποιον κλεινει τα διοδια αλλα και
αφαιρεση πινακιδων για τους ''δεν πληρωνω'' μαζι με το προστιμο.

Η αρχη εγινε με την παραβατρια κα Κοροβεση της οποιας, με δικαστικη αποφαση δεσμευτηκε ο τραπεζικος λογαριασμος της μεχρι του ποσου των 11,100ε μαζι με τους τοκους και της προσαυξησεις απο τα συνολικα 530 που χρωστουσε λογω αρνησης πληρωμης των διοδιων.

Αυτα πρέπει να λεγονται και να γραφονται ΜΑΖΙ, αν οχι χωρια σε νεα νηματα, διοτι πρέπει να ξερουμε και τις επιπτωσεις που θα εχουμε αν τυχον θελει ο παραχωρησιουχος να κινηθει εναντιον καποιου που δεν πληρωσε το αντιτιμο.

Last edited by GeorgeP; 28-03-2012 at 15:47.
Reply With Quote