
30-03-2012, 10:58
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Διόδια: Να πληρώσει κανείς ή να μην πληρώσει;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από asotosios
Αφου αναφερεσαι σε αυτα Γιωργο θα πρεπει να παραδεχτεις οτι
Conggestion Charge σημαινει πληρωνω γιατι δεν χρησιμοποιω τα μεσα μεταφορας αρα επιβαρυνω περιβαλλον/πολη κτλ κτλ αρα πληρωνω γιατι δεν κανω χρηση ενος σχεδον αριστου δυκτιου ΜΜΕ αρα ξεκαθαρα αλλο πραγμα απο Διοδια μιας και δεν πληρωνεις για προσβαση σε δρομο αλλα σε πολη και καλα κανουν και να τολμησω να πω οτι αν κανανε κατι τετοιο και στην Αθηνα, αλλα ταυτοχρονα ειχαν και αντιστοιχο συστημα συγκοινωνιων, θα το επικροτουσα και θα ειναι και η μοναδικη ελπιδα επιτελους το κεντρο να γινει και παλι ανθρωπινο...
και το δευτερο μιλαμε
για ενα κοστος μιας λιρας (1,2ευρω το πολυ δλδ) σε ενα δικτυο αριστων αυτοκινητοδρομων (και οχι τυπης αυτοκινητοδρομων οπως της Ελλαδας) με 10πλασιο σχεδον μηκος απο το δικο μας...
ακομα και οι B roads (επαρχιακοι που σε σχεση με τους δικους μας ειναι αυτοκινητοδρομοι) ειναι μια χαρα δρομοι και ειναι και κατα πολυ μεγαλο ποσοστο φωτισμενοι με σωστη σημανση κτλ κτλ και οχι σαν τους δικους μας,
και υπαρχει η εναλλακτικη να ακουλουθησεις την αλλη πορεια η οποια ειναι κατα 10χλμ το πολυ μακρυτερη αλλα ειναι σε αριστη κατασταση...και οχι καρμανιολα...
και να μην ξεχναμε επισης οτι:
1. στην Αγγλια η τιμη της βενζινης ΔΕΝ εχει φορους συνδεδεμενους με το οδικο δυκτιο,
2. οι Αγγλοι πληρωνουν την 1 λιρα απο την στιγμη που φτιαχτηκε η γεφυρα και οχι κατα την διαρκεια της κατασκευης...
3. οι Αγγλοι πληρωνουν πλεον τα ιδια και σε πολλες περιπτωσεις πλεον λιγοτερα τελη κυκλοφοριας
4. στην Αγγλια αν πεσεις σε λακουβα μπορεις να κανεις μυνηση στο κρατος και να παρεις ταχυστα την αποζημειωση που σου πρεπει...στην Ελλαδα περνεις τα ######@ τους και ας πληρωνεις ενα σκασμο λεφτα καθε χρονο για να σκοτωνεσαι στους δρομους...
και το βασικοτερο αν μιλησεις και με κανενα Αγγλο θα σου πουνε και οτι οι δρομοι τους ειναι σκ@τ@... και εμεις εχουμε μια Αττικη οδο την χρυσοπληρωνουμε (ενω δεν θα επρεπε να ειναι ακομα ιδιωτικη αλλα να εχει περασει στο κρατος και το κομηστρο να ηταν πολυ χαμηλοτερο) και νομιζουμε οτι πιασαμε το παπα απο τα κακαλα που λενε και στο χωριο μου...!!!
|
Βρε Ευγενιε,
μιλας σε εναν ανθρωπο ο οποιος εζησε στην Αγγλια επι μακρον, κατεχει την αγγλικη υπηκοοτητα εκ γενεσεως του οπως και ολη η οικογενεια του (british citizen/subject) και του οποιου ο πατηρ υπηρετησε το Στεμμα ως διπλωματης του επι 42 ετη.
Δεν εχει σημασια πως βαπτιζει η χωρα τα τελη της οπουδηποτε κι αν εφαρμοζονται. Η Ελλαδα τα λεει διοδια (τελη χρησης δρομου) και η Αγγλια ''Conggestion Charge γιατι δεν χρησιμοποιω τα μεσα μεταφορας αρα επιβαρυνω περιβαλλον/πολη........''.
Ομοιως και μεις ας παρουμε το ΚΤΕΛ να παμε στο Ναυπλιο κι οχι το προσωπικο μας οχημα.......
Πες μου σε παρακαλω, οταν φτιαχνοταν η γεφυρα Ριου-αντιρριου πληρωνε κανεις τιποτε και που? Αλλο οι γεφυρες κι αλλο οι υπο κατασκευη δρομοι οι οποιοι κατασκευαζονται αλλα εξακολουθουμε να τους παταμε.
Τα τελη κυκλοφοριας στην Αγλια ναι ειναι λιγοτερα αλλα οι ασφαλειες ειναι πανακριβες διοτι περιλαμβανουν ΚΑΙ τα τελη χρησης των δρομων.Στο ανατολικο Λονδινο μια ετησια ασφαλεια ειναι γυρω στις 457 λιρες αγγλιας για ενα οχημα 1400 κυβικων (550ε) με τις απο τον νομο υποχρεωτικες καλυψεις, οπου μεσα σε αυτην την τιμη ειναι και η χρηση των δρομων με καποιο φορλογικο ονομα.
Στην Αγγλια η βενζινη δεν ειναι συνδεδεμενη με το οδικο δικτυο αλλα ειναι κι εκει πανακριβη, 1,374 λιρες (1,64ε) το λιτρο κατα μεσον ορο με το ντηζελ να ανεβαινει στα 1,44 λιρες (1,72ε) το λιτρο διοτι κι εκει η φορολογια με διαφορες ονομασιες ειναι υψηλοτατη.
|