Tiger 1200 Explorer - test Ride
ΘΕΤΙΚΑ
- πολύ δύναμη (135-140)
- καλή τιμή (σχεδόν 15.000)
- σχετικά καλή προστασία από αέρα (με την ψηλή ζελατίνα)
- άνετο (ίδια θέση οδήγησης με του Τ800 αλλά πολύ καλύτερο υλικό)
- "γρήγορη" γεωμετρία - με αρκετή βέβαια αδράνεια στην αρχή του ελιγμού
- φοβερά φρένα
- ABS, Cruise Control, Antispin : στάνταρ εξοπλισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- "σαν" GS : η Triumph, κακώς για εμένα, βάλθηκε να αντιγράψει την BMW πιθανώς στοχεύοντας σε μια "εύκολη" συνταγή επιτυχίας. Κακώς γιατί με μοτοσικλέτες όπως το 1050 απέδειξε ότι μπορεί και μόνη. Αλλα η τόση αντιγραφή κάνει πελάτες της (όπως κι εμένα) να σκεφτούν: "γιατί να πάρω το σαν-GS και όχι το GS?"
- κρατάει πιο "κουραστικά" μια μέση ωριαία 150-160 γιατί ο κινητήρας δουλεύει πολύ ψιλά
- απαράδεκτες (επιεικώς) αναρτήσεις
- μέτρια ποιότητα κατασκευής πλαστικών, πολύ κατώτερα από του 1050
Ελπίζω να ήμουν αρκετά διαφωτιστικός..