View Single Post
  #7  
Παλιό 03-09-2009, 14:37
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Απλα τυχαινει!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Κανε για αρχη τρεις ευκολες δουλιτσες (για τσεκαρισμα) και αν δεν διορθωθει, βλεπουμε.
(δεν ξερω αν εχεις κανει σερβις προσφατα και αν ναι, τι εχεις κανει!)

1. Βγαλε τα μπουζι και καθαρισε τα (μην τα αντικαταστησεις, καθαρισμο μονο και επανατοποθετηση)
2. Ελεγξε το φιλτρο αερος και αν χρειαζεται φυσηξε το (απο μακρια με λιγη πιεση και με φορα αντιθετη της φορας λειτουργιας του)
3. Βγαλε τα δυο μπεκακια του injection και ελεγξε τα μπροστα, για τυχον βρωμιες ή επικαθησεις. Αν εχουν, καθαρισε τα με ενα πανι και τοποθετησε τα παλι. Μην επιχειρησεις να κανεις τιποτα αλλο περαν αυτου στα μπεκακια. Εσωτερικος καθαρισμος γινεται μονο σε ειδικο μηχανημα.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Όχι βέβαια, δεν είναι φυσιολογικό. Στους δύσκολους χειμώνες της Βόρειας Ευρώπης που την είχα για καιρό, δεν έκανε ούτε κιχ σε θερμοκρασίες κοντά στο 0.
Το ρελαντί το ελέγχει ο υπολογιστής της μηχανής. Θα πρέπει να στο κοιτάξουν. Μην αρχίσεις και πειράζεις τίποτε.
Τί γίνεται λοιπόν σ' αυτήν την περίπτωση;
Reply With Quote