
09-04-2012, 12:22
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak
εμενα με αρεσε αρκετα και να πω την αληθεια δεν ειχα προβλημα με το βάρος, αυτο που με χαλασε ειναι η καστερ....
απο κατανάλωση, ε δεν ειναι NC αλλα ειναι και 280 Κιλα....
δεν βλεπω όμως αγορα, θα παίξω σε νέο VFR 2012... και ενα νεο τενερε για λασπες και βουνα....
|
Συμφωνα με το ΜΟΤΟ τ.501 η πραγματικη καταναλωση (με χαρτι και μολυβι κι οχι αυτη που γραφει το οργανο) κιμαινεται απο 5,9λ/100κμ μεχρι 6,53λ/100κμ με ταχυτητες απο 140-170κμ/ωρα.
Με ταχυτητες απο 150-230κμ/ωρα η καταναλωση κιμαινεται απο 7,3λ/100κμ μεχρι και 7,9λ/100κμ.
Γραφει κι αλλα πραγματα αλλα θα σταθω στην δυναμομετρηση του η οποια εδειξε οτι (το μεταφερω αυτουσιο):- 110 ιπποι (στην ροδα) στις 7700
- 11,4 χιλιογραμμα ροπης (στην ροδα) στις 6200.
Τα παραπανω νουμερα σημαινουν οτι ειναι 26 ιππους πιο κατω απο το Multistrada και 17 παραπανω απο το GS.
Σημαινει επισης, κι αυτο ειναι το κυριοτερο για μενα, η ροπη του ειναι μακραν καλυτερη σε ολο το φασμα στροφων και απο τα δυο παραπανω... οπως και η ιπποδυναμη του μεχρι τις 7200στρ. Στις 5000στρ εχει 2 ολοκληρα κιλα παραπανω ιπποδυναμη και απο το GS και απο το Multi.
.....η μεγιστη τιμη της ροπης αποδιδεται απο τις 5000 μεχρι και τις 7200 οπου η τιμη της ειναι πρακτικα ιδια...... 11 κιλα για διαρκεια 2000στρ.....!!!!
Απο τις 2000στρ μεχρι και τις 4,500 αποδιδει 8(!) εως 10,5 κιλα!!!!!!
Τα παραπανω σημαινουν οτι υπαρχει δυναμη παντου και ειναι παντα διαθεσιμη στο ταξιδι σε οποιεσδηποτε στροφες και με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο (manual ¨η DCT) και οτι μπορει να κινειται στην πολη με 2 ταχυτητες πανω.
|