View Single Post
  #305  
Παλιό 17-04-2012, 18:11
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από aeriko Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστούμε για τα σχόλια. Ξεκινάς να το συγκρίνεις με το GS και μετά το εγκαταλείπεις, γυρνάς σε ποιό συγκρίσιμα μεγέθη
Oχι, δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου.
Μονο την ιπποδυναμη και την ροπη συγκρινω με το GS για να δειξω τις διαφορες τους αφου μονον σε αυτο μπορει να υπαρξει μια καποια συγκριση αφου φορανε και τα δυο εναν κινητηρα.
Αν παμε στην τεχνολογια....ασε καλυτερα αδικος ο κοπος τουλαχιστον ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ GS. Οταν βγει το υδροψυκτο θα εχουμε ΙΣΩΣ να λεμε πολλα.

Το γυρισμα στα ''πιο συγκρισιμα μεγεθη'' συμβαινει διοτι περαν του κινητηρα εχουν π.χ. αναρτησεις ιδιας φιλοσοφιας, διοτι δεν μπορεις να συγκρινεις τηλεσκοπικα πιρουνια με αρχεγονες καταστασεις τυπου telever....
Oυτε φυσικα μπορει κανεις να συγκρινει φρενα τυπου C-ABS του 2012 με τα αρχαια -τωρα πια - με ABS της GS......του Βαρα ειναι πιο συχρονα αφου διαθετουν full συνδυαζομενα με ABS και οχι partially με ABS οπως στην GS.
Οταν πας να ''ανεβεις'' στα φρενα με 130κμ και μεχρι οσα κμ θες πανω σε νερο "η σε ελληνικο δρομο με νερο τοτε θα καταλαβεις ποσο πισω ειναι και της GS και του Βαραντερο και οποιοδηποτε αλλου δικυκλου.
Reply With Quote