Απάντηση: triumph tiger 1200
Το πηρα για τεστ εχθες ολη την ημερα,
μιλαμε για εργαλειο, ####### καλυτερος κινητηρας απο το gs, δυνατος πολυ δυνατος και αρκετα οικονομικος, περιπου 5 με 6.5 λιτρα στα 100
πολυ επιθετικη θεση οδηγησης, κουμπωνεις επανω του, μεγαλυ προστασια, το μονο που δεν με αρεσε ηταν τα καγκελα, πολυ χαμηλα τα εχουν,....
τελεια θεση οδηγησης, καλο καθισμα και για συνεπιβατη.
πολλα συστηματα, ειδικα το traction control ειναι τελειο, καλη οθονη με πολλες πληροφοριες.
πολυ καλες αναρτησεις αλλα λιγο σκληρεσ, ισως να θελαν ρυθμισμα,
ενα γερο χαρτι του, το βαρος του, μιλαμε για 280 κιλα που εινια εξαφανισμενα, δεν καταλαβαινεις τιποτα, καμια σχεση με βαραντερο, gs και τενερε...
πολυ καλη ποιοτητα στα μεταλικα, οσο αφορα στα πλαστικα δεν μπορω να πω οτι κατι δεν με αρεσε, αλλα γενικα εχει πολυ καλη κατασκευη.
δεν με αρεσε το οτι δεν εχει ακτινωτες ζαντεσ.... ουτε σαν εξτρα...
επισης δεν με αρεσε που το ντεποζιτο ειναι 21 λιτρα, με αυτονομια 340 χλμ, τοσο εκανα εγω, ηθελα κατι σε 500 χλμ
οπωςε γνωριζετε αλλαζω το βαραντερο, απο ολα οσα ειδα, αυτο με αρεσε ποιο πολυ, ουτε gs adv ουτε τενερε, ουτε crosstourer...
|