Πρωτα απο ολα το διακοπτακι στη μανετα του εμπρος φρενου.
Τι παθαινει?
Ας το ξαναγραψω να υπαρχει.
Ειναι σχεδιασμενο και τοποθετημενο ετσι ωστε οταν ξεβιδωθει και φυγει
απο τη θεση του να ενεργοποιειται και να δουλευει ΣΥΝΕΧΕΙΑ το μοτερ
του σερβο για λογους ασφαλειας.
Σε αντιθετη περιπτωση οταν ξεβιδωνοταν, η μοτο θα εμενε χωρις
ηλεκτρικη υποβοηθηση ατα φρενα δηλαδη χωρις φρενα!
Αν τωρα εχει λιιγο μετακινηθει το διακοπτακι το σερβο σου δουλευει
συνεχεια και αν δεν το αντιληφθεις εγκαιρα υπαρχουν οι τεραστιες πιθανοτητες
να καει απο απλη υπερθερμανση
το μοτερ της μοναδας...
Οσοι εχουμε λοιπον αυτο το μοντελο θα πρεπει να εχουμε το νου μας
για αυτο το εξτρα γουργουρητο κατω απο το τεποζιτο που σημαινει μονιμα
ενεργοποιημενη μοναδα και κινδυνο καταστροφης
του μοτερ της απο υπερθερμανση..
Καλο ξεμπερδεμα
