Αρχική Δημοσίευση από ltsiorak
Λοιπον σχολια για ον τιγρη, ..... σχολια δεν θελατε?
Μιλαμε για ποιο δυνατο και γρηγορο μοτερ απο το crosstourer, πολυ ποιο πολυστροφο και αρπαζει ποιο ευκολα, ισως να οφειλετε στο βαρος που εινια ελαχιστα ποιο μικρο.
Δυνατο του χαρτι το βαρος και η κατανομη, νομιζεις οτι οδηγας παπακι, παναλαφρο, με τρομερη θεση οδηγησης, ενα ρυθμιζομενο καθισμα για τον οδηγο που μπορει να οτ παραγγειλεις και με ειδικο καλυμα...
πολυ καλη θεση οδήγησης εχεις εικονα καλη και γενικα το μηχανακι σε δινει την αισθηση της ασφαλειας, πραγματικα κουμπωνεις επανω του....
Το μοτερ του πραγματικα δυνατο με περιπου 140 αλογα, τα οποια ομως ελέγχονται απο το traction με αποτελεσμα στη πρωτη σκαλα να μην γλυστραει ουτε στην παραλιακη της θεσσαλονικης που ειναι γυαλι... οταν το απενεργοποιεις απλα ζωγραφιζεις.... αντιθετα το cross εχει πολυ μεγαλητερη ροπη, εκει απλα δεν αλλαζεις ταχυτητες,.... βαζεις 4 και ξεκινας... ενα πραγμα.... απιθανο.... θα ελεγα οτι το μοτερ του τιγρη δεν σε δινει την αισθηση του συμπαγες... αυτης της απειρης δυναμης που βλεπεις στο cross, τι θελω να πω, στον τιγρη το μοτερ εινια δυνατο αλλα εκει κατι παραξενα κενα.... αρπαζει με τη μια αλλα δουλευει παραξενα σαν δυκιλινδρο... απο την αλλη το cross δεν ακους τιποτα ουτε κραδασμους, και ειναι ποιο αργοστροφο, αλλα εχει μια σταθερη ροπη σε ολες τις στροφες...
Γενικα και τα δυο εχουν τα μοτερ.... δυνατα και ροπατα, αν θελει πολυστροφα περνεις τιγρη αν θελεις απειρη ροπη πας χοντα...
Στα πλαστικα, το χοντα υπερτερει, το εχουν με καλυτερα πλαστικα και γενια με αρεσε που ολα ειναι με μικροσκοπιο βαλμενα, σε δινει την αισθηση του συμπαγες, κατι σαν οικογενιακο αμαξι... απο την αλλη ο τιγρης ειναι αλητης... τον παιρνεις για να φευγεις οταν πηδας απο μπαλκονι καθως σε εχεις ποιασει ο συζηγος της ερωμενη, απλο και αλήτικο... πλαστικα για ανθρωπους που δεν καιγονται στη λεπτομερεια...
Με αρεσε η καλυψη του αερα στον τιγρη ποιο πολυ απο οτι στο cross, ισως επειδη ο τιγρης ειχε μεγαλυτερη εξτρα ζελατινα.
Με αρεσε που η καταναλωση του τιγρη ειναι πολυ μικροτερη,.... αυτο θα το δω οταν μεθαύριο παρω το cross φιλου
Με αρεσε που ο τιγρης εχει διπλα φαναρια οριζοντια
Με αρεσε που ο τιγρης θελει 30 000 για σερβις
Δεν με αρεσε που βαλανε διακοπτες στην αριστερη πλευρα του τιμονιου εξτρα, πολυ προχειρους.... για τα προβολακια και τα θερμενομενα
Δεν με αρεσε που δεν εχει ζαντες με ακτινες ουτε καν εξτρα
Δεν με αρεσε που εχουν εξτρα το μεταλικο προστατευτικο της μηχανης
Δεν με αρεσε που ακομη δεν ξερω αν υπαρχει σερβις στη θεσσαλονικη....
Γενικα ειναι πολυ δυσκολο να διαλεξης αναμεσα στα δυο..... σιγουρα ομως ειναι ####### ανωτερα απο καθε bmw
ΥΓ κατι που μου την εδωσε αρκετα με τον τιγρη ειναι τα εξτρα προστατευτικα, χουφτες, που εινια προαιρετικα... με 16 σχεδον χιλιαρικα.. απαγορευετε κατι τετοιο.... αντιθετα ο δαβανοπουλος δινει πολλα εξτρα...
|