View Single Post
  #96  
Παλιό 09-09-2009, 20:29
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: BMW ή VARADERO ??????????????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Stefi Orf Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα!δεν ηξερα πως αυτα που προειπα...θα τα παιρνανε ετσι μερικοι.Η επιλογη ειναι προσωπικη οπως και η γνωμη μας.Η γνωμη μου ειναι(και δεν ειμαι ασχετη)πως η BMW ειναι κατα πολυ καλυτερη της Varadero,οχι επειδη το λεω εγω,απλα ετσι ειναι η αληθεια....και επειδη τυχαινει να ασχολουμαι και να διαβαζω αρκετα για τις μηχανες .
Και ποιός την οριζει αυτην την......αληθεια? Εσυ, εγω, ο αντμιν, ο διπλανος μας, ποιος????? και απο που πηγάζει αυτη η αληθεια? απο ποια κειμενα, απο ποιες στατιστικες, απο ποιους επισημους οργανισμους? Λες οτι ασχολεισαι και διαβαζεις αρκετα για μοτοσυκλετα!! διαβαζεις κι ασχολεισαι 28 χρόνια? Αυτο http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp το εχεις διαβασει? ειναι ο ευρωπαικος επισημος οργανισμος οπου ειναι υποχρεωμενες οι εταιρειες να αναγγελουν τις ανακλησεις τους! Εγω το εχω μαθει απέξω σχεδόν!!!!! Κια για να μην κουράζεσαι σου παραθετω μερικα στοιχεια παρακατω και μετα μιλησε μου για........αληθειες και ψεματα! Μετα,αγαπητη Stefi, ελα να μου πεις ποιο μοτοπεριοδικο απο αυτα που διαβαζεις και διαβαζω ανεφερε το παραμικρο απο τις 26 ανακλησεις των BMW σειρας R (μεσα και η GS) απο το 1992 μεχρι σημερα!! Επειδη διαβαζω π.χ μοτο απο το τευχος νουμερο 1 να σου πω οτι ολα αυτα τα περιοδικα επιδοτουνται κοινως ''τα παιρνουν'' απο την Χοντα την BMW κ.λ.π και κακο δεν προκειται να διαβασεις!! μονον καλα θα βλέπεις αντε να σου/μας πουν οτι το φινιρισμα στο ψαλιδι του ταδε δεν ειναι τοσο καλο!!

Aν εχεις χρονο και ορεξη διαβασε τα παρακατω και μου λες μετά!

Η Χοντα βγάζει απο το 1990 65 (ολογραφως.........εξηντα πεντε) μοντέλα ενω η BMW 12 (ολογράφως........δωδεκα!)
Μονον για την σειρα R (μεσα και η GS) η BMW μετράει 26 ανακλησεις απο το 1992 μεχρι σημερα το 2009!!!! Δηλαδη για μια σειρα μοντέλου μονον 26 ανακλησεις!!! Και μάλιστα ενω μεχρι το 1999 ηταν μόλις.....9 απο το 2000και μετα ειχε άλλες 17!!!!!!!!!!!!!! Κατι λεει αυτό νομιζω!! Kαι μάλιστα ανακλησεις που αν δεν σε προλάβουν μπορει να τραυματιστεις πολυ ασχημα (φρενα, κιβωτια, σπασμενα τιμονια κ.λ.π.)!!! Εκρεμμουν μυνησεις και δικαστικες αποφασεις σε αλλες χωρες διότι οι ανακλησεις δεν προλαβαν τους ιδιοκτητες των, αλλα τα ατυχηματα γιατι η ανακληση αναγγελθηκε αργοτερα!!!! Kι ολα αυτα ενω τα περιμενεις το 1995 που ολα ειναι σχεδόν στο χερι συμβαινουν στο 2008!!!!
Αν μελετησεις τα στοιχεια της VOSA (http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp?tx=) του πανευρωπαικου οργανισμου ανακλησεων οχηματων (δεν παιρνω αλλων ηπειρων διότι το Βαραντερο δεν κυκλοφορει π.χ στις ΗΠΑ) θα βρεις τα εξης:
1. H Χοντα απο το 1992 μεχρι το 2009 μετρουσε για ΟΛΑ (65 παραγόμενα μεχρι σημερα σε συνολο) τα μοντέλα της 116 ανακλησεις ητοι 1,78 ανακλησεις ανα μοντέλο.
Η BMW απο το 1992 μεχρι σημερα για 11-12 μοντέλα μετρουσε 81 ανακλησεις ητοι 6,75-7,3 ανακλησεις ανα μοντέλο!
2. Το γελιο φίλη και συναδελφε μοτοσυκλετιστρια Stefi ειναι οταν ταξινομησεις απο το 2000 μεχρι το 2009, εκει βρισκεις τα εξης:
Honda= 111 ανακλησεις απο 65 ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ μοντέλα ητοι 1,70 ανακλησεις ανα μοντέλο, BMW= 67 ανακλησεις απο 12 πια μοντέλα ητοι 5,58 ανακλησεις ανα μοντέλο
3. Το γελιο δε που γινεται κλάμα –εξ ου και το ενδιαφερον των εγγλεζικων περιοδικων (δες Kevin Ash αρθρο στο motorcyclenews UK ποσταρισμενο και σε αυτο το φορουμ) ειναι απο το 2004 και μετά όπου:
Ηonda= 93 ανακλησεις για 65 ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ μοντέλα ητοι 1,43 ανα μοντέλο!
BMW= 62 ανακλησεις για 12 μοντέλα ητοι 5,16 ανα μοντέλο!
Tι παρατηρουμε απο όλα τα παραπανω? Οτι ενω οι Γιαπωνεζοι αν και ειναι στα χαμηλοτερα επιπεδα ανακλησεων συνεχως βελτιωνουν τα ηδη καλα ποσοστα τους, ενω οι Γερμανοι – κι αυτο ειναι λιαν αξιοπεριεργο – ενω παρουσιαζουν μικρη βελτίωση....... μενουν στάσιμοι ενω ειναι ηδη στα ψηλοτερα κλιμακια ανακλησεων κι αναξιοπιστιας! Ειναι δυσκολο εως ανεφικτο να πιασουν τα ποσοστα των γιαπωνεζων!!
Γιαυτο λεω οτι ο Γιαπωνεζος συνεχως βελτιωνεται κιαν δεν τα καταφερει κανει χαρακιρι ενω ο Ευρωπαιος........ ''χ...ε ψηλα κι αγναντευε!!!! Αφου πουλαω γιατι να ζορισω το R&D μου!!''

Αυτη ειναι η αληθεια αγαπητη Stefi....επισημως!!!!

Υ.Γ. Αγαπητη Φίλη και συναδελφε μοτοσυκλετιστρια Stefi, ο απόλυτος αριθμος των ανακλησεων μιας εταιρειας απο μονος του δεν λεει τίποτε αν δεν αναλυθει συμφωνα με τα μοντέλα που παραγει η καθε εταιρεια! Η Χοντα εχει περισσότερες ανακλησεις σε απολυτο νουμερο αλλα για περισσοτερα μονέλα (6πλασια) της BMW, αλλα ο μεσος ορος της βασει του οποιου μετριεται η αξιοπιστια της καθε εταιρειας διεθνως απεχει, προς το καλλυτερο, παρασσάγγας!!!!

οριστε και μερικα συγκεντρωτικα στοιχεια κι ας τον NLS να λεει οτι θελει!! Αν τα αμφισβητησει κι αυτα τα επισημα στοιχεια ενος διεθνους οργανισμου δεν ξερω ποιος εχει μεγαλυτερο ''κολλημα'' εγω ¨η εκεινος:

Μεσος ορος ανακλησεων μοτο ανα εταιρεια (1992-2009)
APRILIA= 1.38 (18 ανακλησεις απο 13 μοντέλα – κοντα στο μοντέλο κι ανακληση!!)
YAMAHA =1.68 (63 ανακλησεις απο 38 μοντέλα)
SUZUKI= 1.71 (48-------‘’---------- 28 ---‘’---)
HONDA= 1.78 (116-------‘’---------- 65 ---‘’---)
ΚAWASAKI=1.88 (81-------‘’---------- 43 ---‘’---)
TRIUMPH=2,56 (64-------‘’---------- 25 ---‘’---)
ΒΜW = 6,75 (81-------‘’---------- 12 ---‘’---)

Υ.Γ. περιττό να σου πω τον κοπο που απαιτηθηκε για την συγκεντρωση αυτων των στοιχειων!!!!

Last edited by GeorgeP; 09-09-2009 at 20:34.
Reply With Quote