View Single Post
  #426  
Παλιό 11-05-2012, 09:40
k0panos Ο/Η k0panos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: Athens
Μηνύματα: 55
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Το πηδήξατε λίγο το θρεντάκι...

Προσωπικά πιστεύω οτι ΌΛΑ τα μοτό είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους... αλλά αυτό δεν είναι θέμα απαυθείας σύγκρισης Τεχνικών χαρακτηριστικών αλλά και θέμα το τι πραγματικά ανάγκες έχει ο καθένας μας...

για παράδειγμα ένα Varadero με ένα Mega scooter!

Έχουμε βρεθεί όλοι σε παράξενα διλήμματα... να πάρω R1 ή GS1200 καμία σχέση μεταξύ τους αλλά πρέπει αναγκαστικά να κάνεις μία σύγκριση μεταξύ τους σύμφωνα με τις ανάγκες σου...

πχ με το GS θα πάω ξεκούραστα Θεσ/νικη σε κανα 4ωρο αλλά με το R1 θα φτάσω σε κανα 2.5άωρο αλλά θα με πονάει ο κ@λος και τα χέρια...

άλλος μπορεί να λέει και με το Mega scooter μπορώ να κάνω κανα ταξιδάκι αλλά με το Varadero μπορώ να γυρίσω την Ελλάδα ... Αλλά μέσα στην πόλη που κινούμαι συνήθως μήπως καίει λιγότερο το σκούτερ και είναι πιο βολικό?

και τελικά πόσοι απο εσάς εχουν ένα θηρίο 1200κ.ε. στο γκαράζ να γυαλίζει το καμάρι και τελικά λόγω των καιρών (και λογικό) κινείστε με παπί ή με σκούτερ... και αν τελικά έπρεπε να ξεφορτωθείτε αναγκαστικά ένα απο τα δύο ποιός θα άντεχε οικονομικά να κρατήσει τη κούκλα και να δώσει το εργαλείο δουλειάς!

οπότε αν με έμμεσο τρόπο μπορούμε να συγκρίνουμε ένα σκούτερ με ένα μεγάλο ΟΝΟΦΦ ή ένα μεγάλλο ΟΝΟΦΦ με μία ΣΣ μοτοσυκλέτα...

τότε σίγουρα μπορούμε να συκγρίνουμε 2 ΟΝΟΦΦ όταν είδικά είναι και τα δύο πάνω απο 1200...

Με στεναχωρεί να ακούω κολλημένα μυαλά με μάρκες και δεν μπορούν να εκτιμήσουν έστω σε σημεία κάποιο καινούριο μοτό και είναι απαξιοτικοί χωρίς λόγο γιατί συνήθως απαξιόνουμε αυτό που φοβόμαστε...

Αν μου έλεγες ένα GS1200 ή ένα Crosstourer 1200 θα επέλεγα το GS γιατί το λατρεύω αλλά απο άποψη απόδοσης είναι κρίμα να έχει μείνει τόσο πίσω απο τον ανταγωνισμό!(όταν υπάρχει ONOFF 1200 με 150ΗΡ ) και εύχομαι με το νέο μοντέλο να είναι πλήρως ανταγωνιστικό...

Price Power Tank size Weight
Triumph Explorer 1200 £11,149 135bhp 20 litres 259kg
BMW R1200GS ABS £12,524 110bhp 20 litres 229kg Benchmark boxer now starting to show age but still sets the standard for versatility
Ducati 1200 Multistrada £12,524 150bhp 20 litres 220kg
Performance and electronics brings true sports potential to class - but at a price
Honda VFR1200X Crosstourer £11,475 127bhp 21.5 litres 275kg
New VFR1200-derived V4 is big and heavy but brings classy touring sheen to the class
Kawasaki Versys 1000 £9,499 116bhp 21 litres 239kg
Oddball in being a Z1000-derived transverse four, but difficult to argue with value
Moto Guzzi Stelvio ABS £10,778 102bhp 32 litres 251kg
Often-ignored 'Italian GS' can't quite match most rivals but is still a worthy alternative
Yamaha XT1200Z Tenere £12,128 110bhp 23 litres 261kg
Worthy contender new in 2010 with impressive abilities. Scary price has now been cut
KTM Adventure 990 £9,995 113bhp 20 litres 210kg
Definitive off-roader fends off senility for 2012 with uprated engine, styling and suspension

Πηγή MCN
Triumph Explorer 1200: How it compares to its rivals - | Motorcycle News | New Motorbikes | Buyers Guides | MCN

Και εδώ ένα τεστ του MCN
Honda VFR1200X Crosstourer (2012-current) - Honda Motorcycle Reviews
Reply With Quote