Θέμα
:
Χαμηλη αποδοση -- Μηπως ειναι η ιδεα μου?
View Single Post
#
14
10-09-2009, 13:09
ALX
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 376
Απάντηση: Χαμηλη αποδοση -- Μηπως ειναι η ιδεα μου?
Για να μην κάνω δυσφήμιση και διαφήμιση
ALX
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Visit ALX's homepage!
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): ALX