Θέμα: 2007 vs 2008
View Single Post
  #16  
Παλιό 16-05-2012, 12:03
stelth1 Ο/Η stelth1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Μoto: GS 1200 ADV 2007-KTM EXC 400- BEVERLY 300
Μηνύματα: 814
Προεπιλογή Απάντηση: 2007 vs 2008

Οτι ειναι να παρεις ΨΑΞΕ το καλα!
Σου παραθετω απο γειτονικο forum αποψεις κ αληθειες,αφου η εγγυηση των 2 ετων εχει παρέλθει.



ΤΟ ΤΡΑΒΆΕΙ Η ΌΡΕΞΗ ΣΑΣ...είπα να σταματήσω να γράφω, αλλά δε με αφήνεται να αγιάσω ρε παλιόπαιδα...



Η αλήθεια είναι πάντα ή σχεδόν πάντα, κάπου στην μέση....

Για τα λεφτά που σκάμε, αγοράζουμε πολύ λίγη αξιοπιστία....σε όλα τα επίπεδα...και άσχετα με μοντέλο…

Προκαλώ όλους τους φίλους του forum, να πάρουν ένα καφέ και να στηθούν έξω από τα 2 μεγαλύτερα εξουσιοδοτημένα της Αθήνας μια Δευτέρα πρωί από τις 08:00 μέχρι τις 11:00….θα έλεγα και περισσότερο, αλλά ο πόνος είναι μεγάλος και δεν αντέχεται….

Οι ατάκες που παίζουν απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΝ… «αίμα δάκρια και ιδρώτας…»

Quote:
Originally Posted by NickGS1200
Εξάλλου ποιό δεν χαλάει? Εδώ το μόνο γιαπωνέζικο που πέρασε απο τα χέρια μου, ένα V Strom καινούριο, έβγαλε πίσω σύστημα φρένων στα 4.000 χλμ και στο επίσημο συνεργείο μου είπανε να στείλω γράμμα στον Σφακιανάκη!!
Κατά καιρούς, διαβάζω και κάτι τέτοια posts και με κάνουν να νιώθω λίγο καλύτερα που έχω BMW

….βέβαια για να πω την αλήθεια, δεν έχω πετύχει ακόμα χριστιανό με V-strom που να είχε πρόβλημα το οποίο δεν λύθηκε σε απλό συνεργείο με κανένα 300άρι ευρώ… (και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες με “μετοχές” στην BMW, ξεκαθαρίζω ότι το R1200GS των 16.000 ευρώ, είναι σαφώς καλύτερο σχεδόν σε ΟΛΑ τα σημεία από το πολύ μικρότερο του V-Strom των 7.500 ευρώ, ΟΜΩΣ πέρα από το πρεστίζ και την τρομερή ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει, τα ΤΟΣΑ λεφτά του θα τα δικαιολογούσε ΜΟΝΟ αν είχε τα 2/3 της αξιοπιστία ενός V-Strom…

Και για να πούμε και του στραβού το δίκιο, οι περσότεροι V-stromάδες τους πεινούν το αίμα και στα service τους δεν είναι και οι πιο συνεπείς…

Προσωπικά έχω βαρεθεί να ακούω για της BMW τα:

Διαφορικά
Άξονες
Δίσκους
Συμπλέκτες
Σβησίματα
Μονάδες ABS
Μονάδες ρελαντί
Μονάδες ESA
Sensors
Σασμάν
…..

…και ακόμα ρε μάγκες συζητάμε για αξιοπιστία και παπαριές….εντάξει δε λέω, τα γουστάρουμε τα μηχανάκια μας, αλλά σε αυτό τον τομέα δεν μας παίρνει να μιλάμε...

…πλέον δεν υπάρχει άνθρωπος (ή τουλάχιστον δεν ξέρω εγώ κανένα) με BMW που να μην έχει φάει κάζο 500ευρού και πάνω…

…επίσης, η ατάκα «μου το πέρασαν στην εγγύηση», δεν κάνει το μηχανάκι μας αξιόπιστο….απλά σε πρώτη φάση γλύτωσες κάποια λεφτά…την επόμενη απλά θα τον πιεις…γλυκά…

Επίσης η φάση της εγγύησης είναι δίκοπο μαχαίρι και στην ουσία, άσχετα με το αν πλήρωσες ή όχι, φεύγεις ξενερωμένος…, χώρια που η όποια επισκευή εντός εγγύησης συνοδεύεται από μουρμούρα, κλάψα ή καβγά…ή και από πνιγμένο θυμό, διότι δεν θες να τα σπάσεις όλα εκεί μέσ μιας και το μηχανάκι στο πούλησαν λες και είναι το Space Sattle οπότε μόνο αυτοί ξέρουν να το φτιάχνουν...και φυσικά θα πρέπει να ξαναπάς...

Η δουλειά μιας μοτό BMW είναι να ταξιδεύει και όχι να σε κάνει κολλητό με τα συνεργεία…

Το μόνιμο άγχος του συγχρόνου BMWδάκια είναι:

Τελικά τι λάδι να βάλω στο ματρακά;
Πόσο έκαψε;
Σας πετάει και εσάς τις ταχύτητες;
Ρε κούκλε, σε ποιο συνεργείο πας;
Παίζει καμιά καμπάνια;
Ρε φίλε, στα πόσα χλμ αρχίζει να πατινάρει;
Ξέρει κανένας, κανένα καλό site στο ebay να πάρουμε κανένα ανταλλακτικό;

…και άλλα τέτοια, που όλοι ξέρουμε…!!!

Αν η BMW συνεχίσει έτσι και σε συνέχεια της έκτασης που έχει πάρει η κρίση στην Ελλάδα, δεν τους βλέπω καλά…
__________________Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι ολες ετσι.Καλη επιλογη!
Reply With Quote