View Single Post
  #14  
Παλιό 11-09-2009, 09:43
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Μεταχειρισμένο GS

Ως πρωην κατοχος 1150 θεωρω οτι μπορεις να βρεις με 6.000 μοντελο 2003 με max 60.000 χλμ
Αν υπαρχει ιστορικο service θα πρεπει να δεις αν εχει αλλαξει δισκο-πλατω στα χλμ αυτα, αν οχι το κοστος ειναι 400-600 αν θυμαμαι καλα.
Να κοιταξεις τη πισω δισκοπλακα (200-300ευρω) που θα σου "πει" αν τα χλμ ειναι πραγματικα.
Ρωτα για τη μπαταρια γιατι κοστιζει περι των 100 ευρω.
Να τη βαλεις στο κεντρικο σταντ, να πιασεις τη πίσω ροδα και να τη ταρακουνησεις καθετα ως προς τη μοτο, αν παιζει πολύ σημαινει οτι εχει θεμα με τα πίσω ρουλεμαν (400-500).
Το καλυτερο βεβαια ειναι να τη πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να τη κοιταξουν, να τους θυμησεις το check στα ρουλεμαν που γραφω...
Αν βεβαια δεις κατι που σου αρεσει και εχει τα αξεσσουαρ που σε ενδιαφερουν (προστατευτικα/βαλίτσες) αλλα δεν μπορει να αποδειχθει αν εχει κανει τα παραπάνω, προτεινω να του κατεβασεις τη τιμη και με τη διαφορα που θα κερδισεις να τα κανεις εσύ να εισαι σιγουρος και να ασχοληθεις μονο με τα λαδια της για τα επομενα 40-50 χιλιαδες χλμ...
Να σκεφτεσαι επισης οτι η μοτο θα ειναι 6-9 χρονων και δεν ειναι κατι καινουριο, όλο και κατι θα παρουσιαζει που ομως δεν θα ειναι σημαντικο.
Εγω προσωπικα με σπασμενο κυλινδρακι συμπλεκτη (χωρις λαδια συμπλεκτη και με καρφωμενη 3η) εκανα 45 χλμ.....Η συγκεκριμενη μοτο με σωστη συντηρηση παει ανετα μεχρι τα 250 χιλιαδες χλμ.
Αν ειναι κατι που σε ενδιαφερει δες και τον αρ πλαισιου ωστε να μαθεις την ημ παραγωγής.....
Προτεινω να μην πας σε έμπορο γιατι θα σου δωσει κατι 1000-2000 ευρω παραπανω από οτι θα το βρεις σε ιδιωτη. Να ξερεις οτι για να σου το πουλήσουν θα σου πουν τα ....απίστευτα
Reply With Quote