View Single Post
  #8  
Παλιό 11-09-2009, 17:48
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Συνηθως το κατω μερος της τρυπας αποροής (ταπα) ειναι και ο ''δεικτης'' για την ακριβη ποσοτητα!! κι εξηγουμαι, αφου υπάρχει ταπα πληρωσης στο πισω μερος του paralever (δες φωτό) τότε η πληρωση δεν μπορει να υπερβει την .........τρυπα!!! Ετσι βαζουμε βαλβολινη μεχρι να σταξει απο την τρυπα αυτή!!! Ειναι ο μοναδικός τροπος τον οποιο ακολουθουν όλοι οι κατασκευαστες αυτοκινητων (σαζμαν) και μοτοσυκλετων με αξονα!! Και η Χονδα στα Pan European & Gold Wing το ιδιο συστημα εχει!!

Ελπίζω να σε βοηθησα!
Γιωργο, η ταπα πληρωσης ελαιου δεν ειναι η συγκεκριμενη που αναφερεις (αν καταλαβα καλα οτι αυτην εννοεις). Αυτη η πισω χρησιμευει για την εξαγωγη του ελαιου (drain plug), η πληρωση γινεται απο την τρυπα που αποκαλυπτεται οταν αφαιρεσεις τον αισθητηρα του ABS.
Reply With Quote