View Single Post
  #8  
Παλιό 11-09-2009, 18:15
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
..και γω φυσιολογικο το βλέπω!...για αυτο και η μαγνητική ταπα!...το παρατηρησα και γω κατα την αλλαγη !...μεχρι να στρωσει και να κουμπωσουν καλα οπως αναφερει ο φιλος παραπανω!...η ουσια θα ειναι ομως στις επομενες αλλαγες να ειναι πολυ λιγοτερα !
.....
Πολυ σωστα. Μπορουμε να ελεγχουμε ομως για τυχον ρινισματα και σε "ενδιαμεσα" χλμ απο αυτα που υπολειπονται της προγραμματισμενης αλλαγης τους (εγω προτεινω σε ολους καθε 10.000χλμ αλλαγη).
Πως;
Τοποθετουμε την μηχανη στο διπλο stand και σε ελαφρως επικλινές εδαφος, (προσοχη, ελαφρως επικλινές, δεν χρειαζεται παρα μονο ελαχιστη κλιση του δρομου ετσι ωστε η ποσοτητα του ελαιου -180ml- να γυρει και αυτη ελαχιστα προς τα εμπρος). Ξεβιδωνουμε την ταπα εξαγωγης ελαιου και ελεγχουμε την τυχον υπαρξη ρινισματων σε αυτη.
Προσοχη
Αυτο μπορει να γινει μονο στις μηχανες με διαφορικο που η ταπα εξαγωγης ελαιου ειναι στο πισω μερος του διαφορικου (μεχρι 08/2006 μοντελα αν δεν κανω λαθος). Στις μηχανες που η ταπα εξαγωγης ειναι απο κατω, εννοειται οτι δεν υφισταται τετοιος περιοδικος ελεγχος.
(οποιος το επιχειρησει καλο θα ειναι να εχει μαζι του και λαδακι, γιατι δεν θα δει μονο την ταπα για τυχον ρινισματα αλλα και ολο το λαδι στο... δρομο, ετσι για να εχει μια καλυτερη εικονα βρε αδελφε )
Reply With Quote