φιλε μου!...οχι οτι πιστευω οτι θα χεις πραγματικα προβλημα σε οτιδηποτε πανω στη μηχανη σου ...καθοτι στις 20.000 χιλ ...το εργαλειο ειναι ακομα νεογεννητο ...αλλα στο πλαισιο της σωστης συντηρησης της αγαπημενης μας ...ναι ειναι ενα πολυ καλο χρονικο σημειο ...εν οψη και του μελλοντικου σου ταξιδιου ..να κανεις ενα καλο σερβις! Τα λεφτα δεν μου ακουγονται και πολυ υπερβολικα ...καλυτερα να μιλησουν τα παιδια που εχουν κανει καποιο παρομοιο σερβις! Στο θεμα των βαλβιδων ...πρωτα απο ολα πρεπει να ξερεις οτι δεν γινεται κατευθειαν ρυθμιση αλλα απλα ενας ελεγχος ...σε περιπτωση που καποια ειναι πολυ σφικτή ή εντελως χαρχαλη τοτε ρυθμιζετε ..και φυσικα στην συγκεκριμενη περιπτωση που σκοπευεις να το πας στη μαμα BMW ...δεν βρισκω κανενα λογο να ανησυχείς ή να στεναχωριεσαι αμφιβαλοντας για οτδηποτε! Απο κει και περα ...τα υγρα των φρενων ... 2010 μοντελο με 20χιλιαδες!...κλαιν-μαιν ...παλι δεν υπαρχει προβλημα και βιασύνες ...αλλα και να κανεις μια σωστη αλλαγη σε ολο το συστημα δεν ειναι κακο και ουτε υπερβολη ...βασικα οπως ειπα και παραπανω στο πλαισιο μιας σωστης συντηρησης ειναι προβλεπομενη και αυτη η αλλαγη των υγρων! Απλα μην πας απο σκεπτομενος την οικονομια σε καποιον εξωτερικο που ισως να μην γνωριζει σωστα την διαδικασια και αντι να κανεις δουλια βρεις μπελα που θα σε κυνηγαει για παντα! Αν και γνωριζω οτι το δικο σου το μοντελο δεν εχει Servo, ειναι το μοναδικο σημειο σε ολο το σερβις που προσωπικα εχω τρελο κομπλεξ και θα προτιμουσα την σιγουρια καποιου επισημου αντιπροσωπου!
οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω μην το αφησεις για τελευταια στιγμη ...απο κει περα ...σου ευχομαι ενα απροβληματιστο ταξιδι !!!!!