Μεταφέρω απόψεις φίλου μου στο Βόλο και τον θεωρώ γνώστη... (της Στρατηγικής όπως μου είπε να το γράψω

)...παλιό μέλος
Η ανάγκη των ZUBR δημιουργήθηκε μετά τα Ίμια για ταχέως μεταφερόμενες δυνάμεις προς ανακατάληψη Νήσων, συνεπώς οι λόγοι απόκτησής τους είναι απολύτως συμβατοί με το Δόγμα που δημιουργήθηκε εκείνη την εποχή. Μη τα απαξιώνουμε όλα, ιδιαίτερα οι επαγγελματίες
Το Δόγμα των Τούρκων τότε και πιθανόν και σήμερα είναι κατάληψη 1 ή 2 Κυρίων Νήσων (Κως, Ρόδος, Σάμος, Μυτιλήνη, Χίος) και διατήρηση των κεκτημένων μέχρι την έναρξη των διαπραγματεύσεων.
Η όλη προσπάθεια στην Κύρια Νήσο συνοδεύεται από κατάληψη περιφερειακών όπως Φούρνοι, Ικαρία κλπ...
Το μόνο μέσο μετά από έρευνα για την ταχεία μεταφορά ικανών δυνάμεων (το αμερικάνικο hovercraft δεν χωρούσε ούτε 1 Λόχο) που κυκλοφορούσε στην αγορά ήταν το ZUBR
άσχετα αν λήφθηκε προμήθεια για την απόκτησή του, ήταν το μόνο ικανό να μεταφέρει 1 Τάγμα ή τα Τεθωρακισμένα Οχήματα Μεταφοράς Προσωπικού που το συνοδεύουν.
Το Ναυτικό ποτέ ηθικά δεν το αποδέχτηκε γιατί ήταν πέρα από τις αριστοκρατικές νοοτροπίες και δεξιότητες που διακατέχουν τους Αξιωματικούς του (αυτά μου λέει στο τηλ.,... αυτά σας λέω). Αυτό γιατί η ΔΙΑΚΛΑΔΙΚΟΤΗΤΑ που εφήρμοσαν όλοι οι σύγχρονοι στρατοί, για μας είναι παιχνίδι εξουσίας.
Όταν ο δικός μου

σαν αξιωματικός μπήκε στην άσκηση ΑΙΓΙΑΛΟΣ 2009 σαυτό για τη Χίο, κάθησαν στο πάτωμα και δέθηκαν και απ τους κραδασμούς μέχρι να φτάσουν δεν μπορούσαν να κάνουν νορμαλ απόβαση.
Αξιόπιστο ή όχι είναι το
μόνο μέσο για τη
μόνη Χώρα με τέτοιες ιδιαιτερότητες ασφάλειας
Νήσων που με κάποιες ανακλήσεις μπορεί και να δουλέψει
Υ.Γ. Ναυτικό και Αεροπορία βαυκαλίζονται ότι το σχέδιο των Τούρκων είναι να μπουν απ τον Έβρο και να χρεωθούν εκατοντάδες χιλιάδες απώλειες με άρματα κι αυτοί να υποστηρίζουν....