View Single Post
  #125  
Παλιό 30-05-2012, 17:05
stelth1 Ο/Η stelth1 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2011
Περιοχή: ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Μoto: GS 1200 ADV 2007-KTM EXC 400- BEVERLY 300
Μηνύματα: 814
Προεπιλογή Απάντηση: και γ@μω τα λαδια....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Στυλιανε,
  1. θεωρεις οτι το BOXER 15/50 ειναι διαφορετικο απο το ''για ολους'' 10/40? και σε ποιο σημειο?
  2. Θεωρεις οτι το ''για ΒΟΧΕΡ'' ειναι διαφορετικο απο το ''για κινητηρες εσωτερικης καυσης-μοτοσυκλετες'' και σε ποιο σημειο?
  3. Θεωρεις οτι η χημικη συσταση του ''για ΒΟΧΕΡ'' ειναι διαφορετικο απο το ''για κινητηρες εσωτερικης καυσης-μοτοσυκλετες'' και σε ποιο σημειο?
Θα ηθελα μια απαντηση σε ολα αυτα κι εγω, προεξοφλωντας τις απαντησεις σου, εχω ετοιμες τις χημικες συστασεις-ιδιοτητες οπως τις δινει η ιδια η μοτορεξ.......θα παθεις πλακα απο το ποσο ομοια ειναι χωρις καμια μα καμια διαφορα στις χημικες τους ιδιοτητες οι οποιες δινουν και την καταναλωση λαδιου.

Μην διαβαζεις-τε ετικετες και τρελλαινεσαι-τε..........ειναι σκετο μαρκετινγκ.........
Οπως μαρκετινγκ ειναι και η διαφορα λαδιου αυτοκινητου-μοτοσυκλετας (μυθος).........
Οπως μαρκετινγκ ειναι και η ονομασια π.χ της Bel ray ''Thumper'', λαδι το οποιο προοριζεται για μεγαλους μονοκυλινδρους κινητηρες....λεει......γιατι? τι διαφορετικο εχουν οι μεγαλοι ''Thumper'' (μονοκυλινδροι) κινητηρες απο τους πολυκυλινδρους?
Γιωργο για αυτο σε ρωταω ,για να μαθω κ να καταλαβω τι γινεται.
Εγραψα τι λεει η motorex ,η οποια υποστηριζει μειωση της καταναλωσης
πετρελαιου κλπ.Ο kotsorider αυτο εχει διαπιστωσει.Απλα αναρωτιέμαι...
Reply With Quote