Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Στυλιανε,
- θεωρεις οτι το BOXER 15/50 ειναι διαφορετικο απο το ''για ολους'' 10/40? και σε ποιο σημειο?
- Θεωρεις οτι το ''για ΒΟΧΕΡ'' ειναι διαφορετικο απο το ''για κινητηρες εσωτερικης καυσης-μοτοσυκλετες'' και σε ποιο σημειο?
- Θεωρεις οτι η χημικη συσταση του ''για ΒΟΧΕΡ'' ειναι διαφορετικο απο το ''για κινητηρες εσωτερικης καυσης-μοτοσυκλετες'' και σε ποιο σημειο?
Θα ηθελα μια απαντηση σε ολα αυτα κι εγω, προεξοφλωντας τις απαντησεις σου, εχω ετοιμες τις χημικες συστασεις-ιδιοτητες οπως τις δινει η ιδια η μοτορεξ.......θα παθεις πλακα απο το ποσο ομοια ειναι χωρις καμια μα καμια διαφορα στις χημικες τους ιδιοτητες οι οποιες δινουν και την καταναλωση λαδιου.
Μην διαβαζεις-τε ετικετες και τρελλαινεσαι-τε..........ειναι σκετο μαρκετινγκ.........
Οπως μαρκετινγκ ειναι και η διαφορα λαδιου αυτοκινητου-μοτοσυκλετας (μυθος).........
Οπως μαρκετινγκ ειναι και η ονομασια π.χ της Bel ray ''Thumper'', λαδι το οποιο προοριζεται για μεγαλους μονοκυλινδρους κινητηρες....λεει......γιατι? τι διαφορετικο εχουν οι μεγαλοι ''Thumper'' (μονοκυλινδροι) κινητηρες απο τους πολυκυλινδρους?
|
Γιωργο για αυτο σε ρωταω ,για να μαθω κ να καταλαβω τι γινεται.
Εγραψα τι λεει η motorex ,η οποια υποστηριζει μειωση της καταναλωσης
πετρελαιου κλπ.Ο kotsorider αυτο εχει διαπιστωσει.Απλα αναρωτιέμαι...