Απάντηση: Press Direct - Να το κυνηγήσω? Και πώς?
Εγω ειμαι απο τους 'τυχερους' οπου η BMW μου καλυψε πληρως τη ζημια (ολοκληρο το κιβωτιο ταχυτητων)και τα μισα εργατικα.Μοντ 08 με 32000 χλμ.
Η αποψη μου λοιπον ειναι, χωρις να εχω καποια συγκεκριμενη απαντηση απο τη BMW, οτι η εταιρεια ξερει οτι σε καποια μοντελα εχει προβλημα το ρουλεμαν του πρες ντιρεκτ (και οτι αλλο προκυψει απο αυτη την αστοχια ως και την πληρη αντικατασταση του κιβωτιου) και δεχεται τη βλαβη (παντα για μηχανες εκτος εγγυησης) αλλα......ως ενα σημειο.
Δηλ εχει βαλει ενα οριο (χιλομετρων και οχι χρονου) μεχρι το οποιο επισκευαζει πληρως τη ζημια, και ενα δευτερο μεχρι το οποιο την καλυπτει μερικως.
Αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη και δεν ξερω αν σε βοηθησα.Ισως αν πιεσεις λιγο περισσοτερο, γιατι εχω την εντυπωση οτι εισαι πολυ κοντα στο οριο, ισως πετυχεις κατι παραπανω.
Προσωπικα δε θα ξεκινουσα με 'τσαμπουκα' και νομικες απειλες, αλλα με μια πραγματικη γραπτη αποτυπωση του γεγονοτος στην Ελληνικη αντιπροσωπεια με ταυτοχρονη κοινοποιηση στους Γερμανους και μαζι το αιτημα πληρους καλυψης της ζημιας.
Θα αναγκαστουν να σου απαντησουν γραπτως, οποτε απο την απαντηση θα κρινεις τις μετεπειτα ενεργειες σου, και τον 'τονο' που θα πρεπει να χρησιμοποιησεις.
Καλο κουραγιο!
ΥΓ Απο παλιοτερη αντιδικια με τη Suzuki, εχω να σου πω το εξης. Αν ο τεχνικος διευθυντης της Ελλ.αντιπροσωπειας κρινει αρνητικα το αιτημα σου, και αν μπορει να 'καλυφθει' το πιο πιθανο ειναι να το κανει, σε οποιο δικαστηριο κι αν πας , μαλλον ( και λεω μαλλον γιατι οταν πας σε δικαστηριο δεν μπορεις ποτε να ξερεις την εκβαση του) δε προκειται να καταφερεις πολλα.
Last edited by vrider; 08-06-2012 at 22:01.
|