
14-09-2009, 23:30
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
|
|
Απάντηση: Πρόταση για τα τεχνικά θέματα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από arisxios
Όλα μαζεμένα όλα όμορφα και τακτοποιημένα!!!!!
|
Γιατί Π.Χ άλλο αυτό
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από sansiro.sugata
Καλημερα σε ολους!!
Πρωτη μερα σημερα μετα απο το Service , και ειμαι αρκετα ενθουσιασμενος , η μηχανη παει μια χαρα.
Απλως ηθελα να μοιραστω μαζι σας μια μικρη ανυσηχια.
Η μηχανη καθως την πηγα βολτα , εχει ποιο "στρωτο" και "ομαλο" ηχο στο μοτερ , αλλα... "νιωθω" μια αισθητη πτωση αποδοσης.
.......
Απλως.. αυτη η απωλεια αποδοσης.. καπως μου ηρθε...
Αυτα τα λιγα!
|
Και άλλο αυτό
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ALX
Ένα πρώτο δωράκι για το καλωσόρισμα σας
*Ισχύει και για συστήματα με ABS
δεν ισχύει για συστήματα με integral
Nα μια δουλίτσα λοιπόν που χρειάζεται να γίνεται μία φορά τον χρόνο στην μοτοσυκλέτα μας, και τρέχουμε στον μάστορα να την κάνουμε γιατί μας φαίνεται...βουνό!
Κι όμως ΔΕΝ είναι βουνό! Λίγη προσοχή θέλει και γίνεται πολύ εύκολα.
(Βασική προϋπόθεση για να κάνουμε αυτή την εργασία, είναι να έχουμε αλλάξει πριν τα τακάκια μας με καινούρια)
Αφού εξοπλιστούμε λοιπόν με τα απαραίτητα πράγματα, (καφεδάκι, κινητό να παίζει mp3,  αλλά και τα κατάλληλα εργαλεία) ξεκινάμε την διαδικασία.
Υλικά που θα χρειαστούμε
Ένα καινούριο και σφραγισμένο μπουκαλάκι υγρών φρένων του DOT που παίρνει η μοτοσυκλέτα μας. (Συνήθως είναι DOT 4)
Eργαλεία που θα χρειαστούμε.......................
.......................αμέσως μετά την αλλαγή τακακιών και την αλλαγή των υγρών, δεν πλακωνόμαστε στα γκάζια, αλλά οδηγούμε με μικρές ταχύτητες δοκιμάζοντας τα φρένα μας αν λειτουργούν σωστά.
(σημείωση 1: Επειδή δεν γνωρίζω αν αυτός ο τρόπος ισχύει και για μοτοσυκλέτες με συνδιασμένο σύστημα φρένων όπως το CBS της Honda σε κάποια μοντέλα, δεν θα πρότεινα να γίνει σε αυτά.To λέω αυτό, επειδή ίσως διαβάσει αυτό το κείμενο και κάποιος που δεν έχει μοτοσυκλέτα BMW)
(σημείωση 2: Όταν μιλάμε για εργασίες σε φρένα που σημαίνει ότι είναι άμεσης ζωτικής σημασίας, πρέπει να ξέρουμε τι κάνουμε και να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Αυτός ο οδηγός δεν προτρέπει αυτούς που δεν έχουν καμία τεχνική γνώση να κάνουν μόνοι τους μια σοβαρή αλλά εύκολη εργασία, αλλά είναι καθαρά ένα βοήθημα γι αυτούς που πιάνουν τα χέρια τους. Επίσης ως συγγραφέας του κειμένου, δεν φέρω καμία ευθύνη σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους γίνει από κάποιους κατά την διαδικασία με αποτέλεσμα την προβληματική λειτουργία των φρένων. Αν λοιπόν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε, μην το επιχειρήσετε και απευθυνθείτε σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο)
Kαλή επιτυχία λοιπόν σε όσους το προσπαθήσουν.
©ΑLX
|
που είναι αυτό το τεχνικό θέμα που θα μπορεί να βρίσκει εύκολα ο αναγνώστης που μπορεί να κάνει μια δουλειά μόνος του ??
Last edited by soter3gm; 14-09-2009 at 23:36.
|