
11-06-2012, 22:06
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 800GS
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnny walker
Το προβλημα που μου γημιουργησε το μηχανακι ειναι το εξης!(Θα κανω μια μεγαλη αναφορα για να βοηθησω στην κατανοηση!)Το σαββατο ξεκιμησαμε για καλαματα και αφου γραψαμε 430χιλ στο κοντερ περνωντας απο διαφορα μερη.2χιλ πριν το ξενοδοχειο και ενω ημασταν σταματα ξεκινα και ο πινακας των οργανων εδειχνε βενζινη για 30χιλ ακομα το μηχανακι αρχισε να μην ανταποκρεινεται αμεσα στην αποκριση του γκαζιου,να χρειαζεται αλλαγη ταχυτητας και μετα απο λιγα τετοια κολπα να σβηνει αλλα να ξανα παιρνει αμεσως.Ευτυχως μετα απο 200μετρα υπηρχε βενζιναδικο οπου γεμισα και ολα μετα ακομα και στην βραδινη μικρη βολτα εδειχναν μια χαρα.Επισης σε μια μικρη κουβεντα με τους φιλους μου ειπαν πως και μερικοι απο αυτους ειχαν ψιλο μπερδεματα οποτε θεωρησαμε κακη ποιοτητας βενζινη.
Την επομενη μερα φευγοντας απο καλαματα και πηγαινοντας για Σπαρτη παιρνοντας ολο το Ταυγετο και μετα για Λεωνιδιο,εκει λιγο πριν τον Κοσμα και ενω το τεποζιτο ηταν περιπου στη μεση το μηχανακι ειχε τα ιδια συμπτωματα μονο που τωρα δεν επαιρνε μπροστα!Μετα απο κανα 2λεπτο πηρε αλλα ξανα εσβησε μετα απο 300μετρα.Τελικα ευτυχως συνεχισαμε και δεν δημιουργησε τιποτε για τα επομενα 300χιλ οπου μας εφερε σπιτι μας!
Επισης να το τονισω πως ημουν διπλος και η θερμοκρασια ηταν και τις δυο φορες κοντα στους 32βαθμους αν αυτο εχει σημασια!Το διλημμα ειναι το εξης.Τρομπα βενζινης η ρευμα και ανορθωτης?ο οποιος εκαιγε απιστευτα!Αλλα και σημερα που εκανα μια μικρη βολτα ζεστενεται πολυ γρηγορα το οποιο δεν το ειχα κοιταξει ποτε για να εχω ενα μετρο συγκρισης!
|
Ο ανορθωτης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!! Ο ανορθωτης απλα ''ανορθωνει'' το ρευμα....δλδ απο εναλασσομενο - οπως παραγεται απο την περιστροφη του βολαν και μεσω των πηνιων - το μετατρεπει σε συνεχες. Αυτη ειναι η πρωτη του δουλεια, η δευτερη ειναι να κραταει σταθερη την ταση του ρευματος στα 12V-14V. Αυτη η διαδυκασια ειναι ''βαρεως τυπου'' και αναπτυσσεται υψηλη εως υψηλοτατη θερμοκρασια γιαυτο και οι ψυκτρες στην επιφανεια του ανορθωτη.
Επομενως, α) το οτι εκαιγε ειναι απολυτως φυσιολογικο και β) δεν εχει καμια επιρροη στην τροφοδοσια του καυσιμου. Ακομα και με αδεια μπαταρια να ησουνα (οχι χωρις μπαταρια αλλα με αδεια μπαταρια) ο κινητρας δεν θα σου εσβηνε. Απλα δεν θα ξαναπαιρνε εμπρος.
Παμε τωρα στην τρομπα βενζινης, να ξερεις οτι οι τρομπες ψεκασμου εχουν πιεση μεταξυ 320 και 370kPA (45-55psi), οταν η πιεση πεσει κατω απο το χαμηλοτερο νουμερο τοτε ο κινητηρας παρουσιαζει τα προβληματα που περιγραφεις...κατι σαν βηξιματα δηλαδη.
Η τρομπα αποτελειται απο τα εξης:- περιβλημα (κελυφος)
- μοτερ (αυτο που κανει ολη την δουλεια)
- σιτα (το φιλτρο) και
- ρυθμιστης πιεσης
Αυτο που παθαινει βλαβη στην τρομπα βενζινης ειναι το μοτερ της, ενα εξαρτημα του οποιου δεν εχω φωτο να βαλω -αλλα εχει ο nikos-x τον οποιο παρκαλω και να σηκωσει εδω -και το οποιο ειναι κοινο για το 99% των αντλιων βενζινης που φοριουνται σε μοτοσυκλετες, ευρωπαικε και Γιαπωνεζικες και ειναι κατασκευης bosch. Ακομα και το βαραντερο τετοια αντλια βενζινης φοραει, ναι μαρκας Bosch. Το μοτερ της αντλιας βρισκεται στο εμποριο σαν γνησιο ανταλαλκτικο μαρκας Bosch με τιμη μεταξυ 50-70ε.
Αν η αντλια σου ειναι Bosch (σιγα μην και δεν ειναι) και μετα την μετρηση της ροης εξακριβωθει βλαβη να ξερεις οτι λυνεται και επισκευαζεται ΠΛΗΡΩΣ!! Μην τυχον και σου πουνε 800ε (τοσο κανει ολοκληρη απο μαμα για το Βαραντερο σκεψου για BMW) και πας και τα δωσεις.... θα ειναι αμαρτια.
|