Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
μμμ να ρωτήσω κάτι άλλο ?
υπάρχει περίπτωση να έχει ελαφρύνει αλλού το μπροστινό σύστημα και να εξισορροπεί το αυξημένο βάρος της ζάντας ??
ή κάτι αντίστοιχο και για το πίσω ???
|
Μόνο αν έχει ελαφρώσει δισκόπλακες.
Για να ισοφαρίσεις όμως 700γρμ από 2 δισκόπλακες πρέπει να κοιτάξεις κατά ΜotoGP μεριά.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
πάντως, κατά την "επαναζύγιση" της ζάντας στην αλλαγή ελαστικών, ο τεχνίτης προσθαφαιρεί βάρη για τη σωστή ευθυγράμμιση της ζάντας.
άρα, και να έχει απλά προσθέσει βάρος στη ζάντα, μπορεί να ενίσχυσε κάποια νεύρα ή να άλλαξε ελαφρά τη διάταξη των μπράτσων...
|
Εννοείς ζυγοστάθμιση και όχι ευθυγράμμιση.
Βαρίδια βάζει αλλά μιλάμε για μικροποσότητες (25 γραμμάρια χρησιμοποίησε σε μένα και αυτό μάλλον λόγω του αισθητήρα RDC).
Η σχεδίασή τους είναι όντως διαφορετική αν και 5μπρατσες και οι δύο.
Οι πρώτες έχουν διπλό λεπτό μπράτσο και οι δεύτερες ένα και μάλλον μασίφ (όχι κούφιο/κοίλο).