
15-09-2009, 17:00
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Κοζανη
Μoto: gsx r 600 k9
|
|
Απάντηση: Να γιατί ΔΕΝ πρέπει να οδηγούν οι γυναίκες ...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
για την οδήγηση που είναι και το θέμα κάτι ?
|
αντε οκ!!!
|