
17-06-2012, 23:26
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Cholargos
Μoto: F650GS Twin
|
|
Απάντηση: Σβησίματα-μπερδέματα σε F650GS Twin
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από peterv
Σε ταξιδάκι πριν κανά δυο χρόνια στην Μακεδονία σε φίλο με GS adv 1150 του ρετάριζε στο δρόμο, σε χαμηλές στροφές του έσβησε κιόλας. Την αφήσαμε μια νύκτα στο ξενοδοχείο και την άλλη μέρα φεύγοντας παίρνει κανονικά ξεκινάμε και στα 200 μέτρα μένει.
Τηλέφωνα στο συνεργείο στην Αθήνα κλπ κλπ.
Λύση από τον μάστορα μέσω τηλεφώνου αφου μας είπε να τσεκάρουμε συγκεκριμένα σημεία : τα δύο μπεκ δεν ψεκάζανε ομοίομορφα το δεξί ψέκαζε λιγότερο ( θέλεις νερωμ´ενη βενζίνη θέλεις σκουπιδάκια ; ) τα βγ´αλαμε και τα πήγαμε σε συνεργείο αυτοκινήτων που κάνει ηλεκτρονικό καθαρισμό μπεκ σε αυτοκίνητα είμασταν στην Έδεσσα. Καθαρισμός και τοποθέτηση όλα οκ. Συνεχίσαμε την εκδρομή μας με μισή μέρα καθυστέρηση.
Δες λοιπόν αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρονικό ή τροφοδοσίας βενζίνης.
Αν ειναι τροφοδοσία (συνήθωσ τέτοιο είναι )τότε ελέγχεις ένα πρός ενα τα σημεία που περνάει η βενζίνη , ντεποζιτο σωληνάκια βουλωμένα και σωληνάκι εξαερωσης, αντλία βενζίνης, μπουζί, μπέκ μήπως και βγάλεις άκρη.
Αλλα αντι να κάνεις τον ντετέκτιβ ας το κάνει ο μάστορας γιατρό τον πληρώνεις.
Άμα ο μάστορας δεν θέλει να ασχοληθεί ή θέλει να σε πίασει πελάτη άστα....
Δεν είναι δυνατόν να παρουσιάζει η μηχανή ρεταρίσματα και να μην μπορεί ο μάστορας (αν είναι πράγματι μάστορας) να βρεί τι φταίει, ειδικά τα συνεργεία που ασχολούνται με την συγκεκριμένη μάρκα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
|
Αν το πρόβλημα ήταν ηλεκτρικό μάλλον θα το έβγαζε το διαγνωστικό στον εγκέφαλο, οπότε κάτι στην τροφοδοσία μάλλον παίζει.
Όσο για τους μηχανικούς και τα υπέρογκα κόστη των επισήμων αντιπροσωπειών, σ’ αυτό έχεις απόλυτο δίκιο .
|