Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από stelth1
Αν τα οδηγησετε κ τα δυο ,θα καταλαβετε οτι το ADV εχει μαλακοτερες κ μεγαλυτερες αναρτησεις κ ειναι πιο ψηλο δηλ πιο off.Το απλο gs ειναι πιο χαμηλο κ με πιο σκληρες αναρτησεις δηλ πιο on.
Υπαρχει διαφορα οταν οδηγας στο χωμα με το απλο gs σε σχεση με το adv!
|
Προσωπικά δεν το έχω προσέξει αυτό.
Μην ξεχνάς ότι και δυο GS άλλου έτους να οδηγήσεις (ή δυο GSA) πάλι διαφορές θα βρεις. Η BMW έχει αλλάξει προμηθευτές τουλάχιστον δυο φορές. Επίσης έχει διαφορά αυτή με το ESA και χωρίς. Επίσης το πόσο έχει ταλαιπωρηθεί μια ανάρτηση σε σχέση με άλλη.
Ίσως βέβαια να έχεις δίκιο, αλλά τα 25+ (μην πω 50+) κιλά του GSA για μένα, αντισταθμίζουν όποια "επιπλέον off" χαρίσματα μπορεί να του έχει δώσει η μαμά του. Η πραγματικά off έκδοση του GS boxer ήταν η HP2. Πράγματι ψηλότερη, αλλά ελαφρότερη από τα αδερφάκια του (από το GSA δε... απύθμενα). Τέλος.
Να σημειώσω πάντως ότι ένας από τους πιο "λασπωμένους" εντουράδες που ξέρω (μιλάμε για χέρι όχι αστεία) έχει GSA. Βέβαια ο συγκεκριμένος περνάει τα ποτάμια με το GSA από εκεί που οι φίλοι του με KTM πέφτουν. Αλλά αυτό ίσως δεν έχει σχέση με το τι καβαλάει κανείς τελικά.