
27-06-2012, 13:32
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
|
|
Απάντηση: Ελαφριά και φύγαμε!
    
Αυτό που η κρίση μου έδωσε την "ευκαιρία" να καταλάβω είναι πόσο σημαντικό πράγμα είναι το μικρό βάρος. Καλά θα ήταν βέβαια να συνδυάζεται και με περισσότερη δύναμη, που τελικά για την αστική μετακίνηση δεν είναι κι απαραίτητη. Σκέφτομαι πως το ιδανικό θα ήταν μιά μηχανή γύρω στα 500 κυβικά με καμιά 50ριά αλογάκια και βάρος μέχρι 150 κιλά με λάδια και ξύδια. Εχω ήδη κάτι κατά νου για την πρώτη ευκαιρία.....
Θαυμάζω τα θηρία που πολλοί έχετε, μου αρέσει να τα κοιτάζω κι ίσως κάποια στιγμή να οδηγήσω κι ένα, δεν νομίζω όμως ότι θα ήθελα να έχω διαρκώς 250 κιλά κάτω από τα πόδια μου. Το βάρος κρύβεται εν κινήσει, όταν έρθει όμως η ώρα των επιτόπιων ελιγμών, τα 125 κιλά του YBR είναι απλά ένα παιχνίδι. Πριν μέρες έχασα, από μακακία μου, το μπροστινό στη ράμπα του γκαράζ μου και το κρατησα όρθιο χωρίς να ζπρίσω χέρια και πόδια. Και το Dakar φαντάζομαι θα το είχα κολλήσει στη γκαραζόπορτα που ανέβαινε κι εγώ κάπου από κάτω του.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιττα, δεν το συζητώ, αλλά το μικρό βάρος είναι νομίζω "ευλογία"....
|