
28-06-2012, 18:14
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
...εγω παντως στη φωτογραφια που φαινεται το νεο GS απο μπροστα ...παρατηρησα οτι η τρυπα μπροστα κατω απ το κεντρικο προβολεα που βρισκετε στα δικα μας μοντελα το ψυγειο λαδιου ....εχει μικρινει πολυ !...
...και ρωτω τωρα την ερωτηση του ασχετου ...οταν θα γινει υδροψυκτο σημαινει οτι καταργητε κατεθειαν το ψυγειο λαδιου????

|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
γνωριζουμε καποια μοτοσυκλετας παραγωγης ...που να χει και τους 2 τροπους ψυξης ταυτοχρονα!
.... 
|
Γιαννη σου απαντω......αναποδα στις αποριες σου.
Στο παρελθον πολλες μοτοσυκλετες ειχαν και ψυγειο λαδιου και υδροψυξη π.χ ολες οι Αφικα.
Μετα ηρθαν τα υδροψυκτα φιλτρα λαδιου.........και μετα.....ηρθε η οικονομια!!!!!
Ολοι σχεδον οι κατασκευαστες αρκεστηκαν στην υδροψυξη ΜΟΝΟΝ μεγαλωνωντας τα ψυγεια νερου.
αν η BMW στην νεα GS τοποθετησει ΚΑΙ ψυγειο νερου ΚΑΙ ψυγειο λαδιου θα προσθεσει πολλα μα παρα πολλα στην αξιοπιστια του κινητηρα. Θα αυξηθουν τα διαστηματα αλλαγης λαδιου και ο κινητηρας θα δουλευει δροσεροτερα. Προσεξε ομως, το ψυγειο λαδιου δουλευει μονον εν κινησει, εν στασει δεν κανει τιποτε, ειναι σαν να μην υπαρχει εκτος κι αν φυσσαει κοντρα ο αερας!!!
|