
03-07-2012, 17:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Honda Ράλι Ντακάρ 2013
κρατα τα καλαμπαλικια σου για καποιον αλλον γιατι με εμενα και την Χοντα που εμπλεξες....τα εχασες!!!! Ξερεις οτι εγω οταν μιλαω το εχω ψαξει απο 2000 μεριες πριν πω το οτιδηποτε.....και φυσικα φιλτραρω τα παντα και δεν ακουω τον οποιονδηποτε οτιδηποτε μου σερβιρει.......
Γιατι οταν δεν ξερεις δεν ρωτας? γιατι δεν ψαχνεις? γιατι κανεις το ιδιο και με τα πολιτικα θεματα κι οτι σου σερβιρουν το χαβεις σαν χανος?
Εχουμε και λεμε λοιπον, η πρωτη εργοστασιακη συμμετοχη της Χοντα στην F1 ηταν το 1987 με τον Nelson Piquet και Williams-Honda οπου πηρε και το πρωταθλημα.......σημειωσε, πρωτη εργοστασιακη συμμετοχη ΚΑΙ πρωταθλημα λοιπον, μετα εχουμε και λεμε,
1988 Ayrton Senna MacLaren-Honda - πρωταθλημα
1989 Alain Prost Maclaren-Honda - πρωταθλημα
1990 Ayrton Senna MacLaren-Honda - πρωταθλημα
1991 Ayrton Senna MacLaren-Honda - πρωταθλημα
1987- 3 νικες, 11 βαθρα σε συνολο 16 σιρκουι
1988- 8 νικες, 11 βαθρα σε συνολο 16 σιρκουι
1989- 4 νικες, 11 βαθρα σε συνολο 16 σιρκουι
1990- 6 νικες, 11 βαθρα σε συνολο 16 σιρκουι
1991- 7 νικες, 12 βαθρα σε συνολο 16 σιρκουι
Δλδ τα πηρε ολα απο την πρωτη της κιολας εργοστασιακη συμμετοχη και για πεντε συνεχη χρονια...κι εφυγε.....
Ετσι κανει ο......ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ!!
Το 1991 τελειωνουν και οι εργοσταισακες της συμμετοχες, απο εκει κι υστερα υποστηριζει ιδιωτες με κινητηρες παλαιας κοπης και μη ανταγωνιστικους σε τελειως ιδιωτικο επιπεδο κι οχι επιπεδο εργοστασιακο δλδ R&D.
σ.σ. τα καλαμπαλικια σου στασ επιστρεφω λογω της ανεξιτηλης, διαχρονικης και παγιως θεμελιωμενης φιλιας μας.......δεν θελω να στρεψω την Ελενιτσα εναντιον μου!!!!!
|