
03-07-2012, 20:03
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
|
|
Απάντηση: Honda Ράλι Ντακάρ 2013
Η McLaren είναι η δεύτερη πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία του θεσμού μετά τη Ferrari. Ο Bruce McLaren, εμπνευστής, δημιουργός, πρόεδρος και οδηγός της ομάδας τα πρώτα χρόνια, σκοτώθηκε δοκιμάζοντας ένα μονοθέσιο το 1970, έχοντας πρώτα δει την ομάδα του να παίρνει την πρώτη της νίκη με τον ίδιο ως οδηγό. Αυτό και μόνο δείχνει το πνεύμα μαχητικότητας που υπάρχει ως κληρονομιά στην ομάδα. Άφησε πίσω του μια ομάδα με πνεύμα πρωταθλητή. Ο Teddy Mayer και ο Phil Kerr οδηγούσαν πλέον την ομάδα και τέσσερα χρόνια μετά το θάνατο του Bruce Mclaren η ομάδα κατέκτησε το πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών, με τον Emerson Fittipaldi και κινητήρες από την Ford. Η συνεργασία με την Ford έφερε άλλο ένα πρωτάθλημα το 1976 με τον James Hunt.
Μια από τις πιο σημαντικές καμπές στην ιστορία της ομάδας ήταν το 1980 όταν η Mclaren, ύστερα και από τις συμβουλές της Philip Morris, συγχωνεύτηκε με την αγωνιστική ομάδα του Ron Dennis από την Formula 2.
Την ίδια χρόνια έτρεξε και σαν οδηγός ο Alain Prost αλλά δεν ήταν μέχρι μερικά χρόνια αργότερα που θα ξαναγύριζε να δοξάσει (και να δοξαστεί με) την ομάδα. Η επιστροφή του έγινε το 1984 ως ο δεύτερος οδηγός όταν κι έχασε το πρωτάθλημα τον ομόσταυλό του, Niki Lauda, μόλις με μισό βαθμό διαφορά.
Η Mclaren έτριξε τα δόντια στον ανταγωνισμό με έναν κινητήτα διαμάντι, τον V6 TAG Porche Turbo και ένα πολύ καλό και κυρίως πρωτοποριακό σασί από ανθρακονήματα. Εκείνη τη χρονιά, ξεκίνησε μια εποχή παντοδυναμίας με τους πραγματικά ικανότατους οδηγούς να αφήνουν μόνο ένα πρωτάθλημα οδηγών και δυο κατασκευαστών που δεν κατέκτησαν από το 1984 μέχρι το 1991. Το 1987, τη χρόνια που χάθηκε το πρωτάθλημα, ήταν και η τελευταία των κινητήρων TAG και πλέον τους κινητήρες τους έδινε η Honda. Σε αυτή την 8ετια πέρασαν από την ομάδα τρεις από τους κορυφαίους οδηγούς στην ιστορία του αθλήματος, Lauda, Prost, Senna. Κανείς μάλιστα δεν πρόκειται να ξεχάσει το 1988 που ο Senna και ο Prost μάχονταν μόνοι τους και έφεραν συνολικά 199 βαθμούς και 15 νίκες (στους 16 αγώνες) σε μια χρόνια.
η maclaren............ΔΕΝ ειναι η HONDA
Ο Frank Williams έχει καταφέρει να φτιάξει την τρίτη πιο επιτυχημένη ομάδα του χώρου. Το εκπληκτικό επίτευγμα ήταν το ότι η ομάδα του ήταν επιτυχημένη από την πρώτη χρονιά που μπήκε στο χώρο, πρώτα σαν ανεξάρτητη συμμετοχή του Frank και μετά από 4 χρόνια, το 1973, σαν κατασκευαστής πλέον. Εκτός από τον Frank Williams Το όνομα κλειδί στην ομάδα είναι ο Patrick Head ο οποίος από το 1979 (έως και το 2004) ήταν ο τεχνικός υπεύθυνος. Η μεγάλη έκρηξη ήρθε το 1982, όταν βρέθηκε ένας πολύ δυνατός χορηγός. Saudia Αirlines έγραφαν τα μονοθέσια πάνω τους και δήλωναν από μακρυά ότι εδώ γίνεται σοβαρή δουλειά, πράγμα που αποδείχθηκε κι από την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα έχοντας σαν καρδία των μονοθεσίων τους κινητήρες V8 Ford-Cosworth.
Το 1980 και το 1981 ήρθαν τα πρωταθλήματα κατασκευαστών ενώ οι Alan Jones και Keke Rosberg έφεραν πρωταθλήματα οδηγών το 1980 και 1982, αντίστοιχα.
Από το 1983 ως το 1987 η ομάδα είχε πλέον τους εργοστασιακούς κινητήρες V6 Turbo της Honda. Ο Nelson Piquet και ο Nigel Mansell ήταν οι οδηγοί της ομάδας. Η εποχή των turbo τέλειωσε κι η Williams κέρδισε δυο πρωταθλήματα κατασκευαστών και ένα οδηγών, όμως έμεινε στη σκιά της McLaren και των Senna - Prost. Παρ' όλα αυτά, στη συνείδηση του κόσμου έμεινε ως ένας μεγάλος κατασκευαστής, ο μοναδικός που κατάφερε να κοντράρει τη McLaren.
Εκτός από τις ευχάριστες στιμγές, η ομάδα και κυρίως ο ιδιοκτήτης της έζησαν και πολύ άσχημες εμπερίες. Το 1986 ο Frank Williams (οδηγός) κι ο Patrick Head (συνοδηγός) οδηγούσαν ένα νοικιασμένο αυτοκίνητο, επιστρέφοντας από την πίστα του Paul Ricard στο αεροδρόμιο της Νίκαιας. Στο γεμάτο στροφές επαρχιακό δρόμο, κάποια στιμή ο Frank Williams σχολίασε πως ένιωσε λίγο 'νευρικό' τον πίσω άξονα. Λίγο αργότερα, το αυτοκίνητο ντελαπάρισε κι ο Frank Williams τραυατίστηκε σοβαρά. Το ατύχημα άφησε παράλυτο τον Frank.
Τo 1988 ήταν μια μεταβατική χρονιά. Τόσο η κυριαρχία των Mclaren όσο και οι μη ανταγωνιστικοί (ατμοσφαιρικοί) κινητήρες Judd που έδιναν ζωή στα μονοθέσια της ομάδας, έδωσαν ελάχιστες επιτυχίες, όμως η ομάδα πήρε ένα άτυπο τίτλο, αυτό του πρωταθλητή όσων αγωνίζονταν με ατμοσφαιρικά μοτέρ.
Το 1989, ήρθε η Renault να γεμίσει το κενό δύναμης που υπήρχε. Η συνεργασία κράτησε μέχρι το 1997. Σε αυτό το χρονικό διάστημα οι φίλοι της Williams είχαν την τύχη να ζήσουν την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας της ομάδας τους, μια εποχή που έχει έρθει για όλες τις μεγάλες ομάδες του χώρου. 1992, 1993, 1994, 1996, 1997 πρωτάθλημα κατασκευαστών και 1992 (Nigel Mansell), 1993 (Allen Prost), 1996 (Damon Hill), 1997 (Jacque Villeneuve) πρωταθλήματα οδηγών.
Η williams.......ΔΕΝ ειναι honda
εγω εργοστασιακες ομαδες............θεωρω την ferrari,mercedes,lotus,ford,Renault..........................
oι τσοντες ......τυπου honda,toyota, ειναι αλλο πραγμα
εαν κατεβει εργοστασιακα καποια εταιρεια.......με ολη την εξελιξη του μονοθεσιου δικη της, μπορουμε να συγκρινουμε ΙΑΠΩΝΕΣ-ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ-ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ-ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ...........ΚΛΠ
|