
04-07-2012, 18:41
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
|
|
Απάντηση: Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
ΜΠΡΡΡΡΡ! Από την άλλη ας μη καταδικάζουμε κάτι πριν το δούμε.
Πολλοί έβριζαν το ABS πριν λίγα (ελάχιστα) χρόνια, στις μηχανές. (τότε είχε η BMW και η... BMW) Τώρα σχεδόν κανείς. (και έχουν βγάλει όλοι) Ακόμα και στους αγώνες έχουν.
Σίγουρα η τεχνολογία "απομακρύνει" την αμεσότητα.
Όμως ας θυμηθεί κάποιος το εξής (εκτός από το παραπάνω που είπα)... Πως ήταν η οδήγηση ενός αυτοκινήτου (σπορ ειδικά) πριν 30 χρόνια και πως είναι τώρα; Ειδικά αν κάποιος έχει οδηγήσει (τι σας λέω τώρα ε) Ferrari 30+ ετών και τωρινή, οι διαφορές είναι απύθμενες. Αλλά μιλάμε απύθμενες. Τώρα με λιγότερο ιδρώτα θα ανακαλύψει ότι πάει πιο γρήγορα. Βέβαια άλλοι ΘΕΛΟΥΝ αυτόν τον ιδρώτα, είναι θέμα... βινύλιο vs CD ίσως.
Να πω και το εξής ανάποδα όμως. Ας μας πει ένας που έχει καμιά από τις προπολεμικές R αν έχουν... καλύτερη οδήγηση από τις σημερινές.
Με όλα αυτά θέλω να πω ότι δεν έχει μια όψη το νόμισμα της τεχνολογίας στην αυτοκίνηση/μοτοκίνηση.
|
Το πάς το θέμα ακριβώς εκεί που σε βολεύει.
Γιατί δεν ρωτάς να μας πει κάποιος εάν η προπολεμική R είναι λιγότερη αξιόπιστη από το σημερινό κατασκεύασμα.
Θα μου πεις ότι τότε δεν υπήρχαν πολλά συνεργεία κλπ.
Μα για όνομα του Θεού πια .......................
|