.
Πρώτο και κυριότερο, φτιάχνεις ένα καφεδάκι ... 
Δεύτερο, βάζεις μουσικούλα ...
Τρίτον, στήνεις την μοτό σου σε ένα μέρος "καθαρό"
που δεν θα κλωτσάς από δω κ από κει διάφορα αντικείμενα ...
Ανοίγεις την συσκευασία ...
Η νέα, είναι κατά τι μεγαλύτερη απ' την "μαμά" ...
Βάζεις ένα λαμάκι, για να δεις την απόσταση που είχε η παλιά απ' την μπάρα της σέλλας ...
Λύνεις το λαμάκι που την συγκρατεί με κατσαβίδι torx,
καθώς και τους ακροδέκτες (με σταυρωτό), απ' την παλιά μπαταρία ...
Αφαιρείς την παλιά σου μπαταρία ...
Τοποθετείς την νέα μπαταρία ...
Υπάρχει ένα μικροθεματάκι, που ... ή την πιέζεις κ την "χώνεις" βαθύτερα,
ή την "περιποιείσαι με αγάπη", εφαρμόζοντας τις οδηγίες της φωτό ....
Βιδώνεις καλά τους ακροδέκτες ...
Ο αριστερός ακροδέκτης, ο αρνητικός (-) "κάθεται" καλύτερα,
αν τον περάσεις όπως στην φωτό ...
Κόβεις το tierap που είναι δεμένο το καλώδιο πάνω στον σκελετό κ ελευθερώνεται,
έτσι ώστε να μπορείς να το περάσεις από εμπρός ...
Τσεκάρεις ξανά αν έχει κάτσει καλά στο βάθος η μπαταρία ...
... και είσαι οκ !!!
Καλά χιλιόμετρα ... 
Υ.Γ. Μην ξεχαστείς κ πετάξεις την παλιά σου μπαταρία στα σκουπίδια ...
Πρέπει να την δώσεις για ανακύκλωση .... 
.