| 
			
			 
			
				10-07-2012, 18:32
			
			
			
		 | 
	| 
		
			
			| Senior Member 
 |  | 
					Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010 Περιοχή: κηφισια Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3 |  | 
	
	| 
				 Απάντηση: Οταν εχει ζεστη..... 
 
			
			           
	Μπραβο Μπίλι.......σωστή τοποθέτηση....Εγώ το παρατηρούσα  με τις εξωτερικές θερμοκρασίες 38+ και όταν την πηγαίνω καλα τότε βλέπω την θερμοκρασία απο πέντε μπάρες να ανεβαίνει στις έξι και τότε τα άκουγα............Λεω τα άκουγα γιατί τώρα ποια δεν τα ακούω γιατί έβαλα ενα εξάρτημα στο φίλτρο του αέρα και απο τότε και πηγαίνει και ποιο καλα και δεν άκους τπτ οσο και να πάει η θερμοκρασία ,σημερα το μεσημέρι ανεβαινα την εθνική και είχε 38 βαθμούς πλας ε δεν άκουγα τπτ (πρόβα έκανα) και χιλιομετρα 180+...Απόσπασμα: 
	
		| 
					Αρχική Δημοσίευση από vaska  Η χαμηλής ποιότητας βενζίνη σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες και το αερόψυκτο του πράγματος δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ν' ακούγονται "πυράκια" (από τη λέξη Πυρά) που ουσιαστικά είναι η αυτανάφλεξη / κρουστική καύση του καυσίμου.
 Παραθέτω ανάλυση επί του θέματος του φίλου "Reinmeister" από γειτονικό φόρουμ:
 "Παλιότερα θεωρούσαν ότι το χτύπημα που ακουγόταν ήταν η σύγκρουση των  δυο μετώπων φλόγας (ένα της έναυσης κι ένα της αυτανάφλεξης),αλλά αποδείχθηκε τα τελευταία χρόνια ότι δεν ισχύει αυτό...
 
 η αυτανάφλεξη είναι μια μορφή πολύ απότομης καύσης η οποία αυξάνει πολύ απότομα την συμπίεση στον θάλαμο καύσης,με αποτέλεσμα να δημιουργείται τεράστιο δυναμικό φορτίο που κάνει το μοτέρ να συντονίζεται και να βγάζει τον ήχο που όλοι ξέρουμε...
 
 αυτός ο συντονισμός είναι στις 6.400 hertz και γι αυτό οι σύγχρονοι knock σενσορσ ενεργοποιούνται σε αυτή την συχνότητα"
 
 Οι knock sensors μεταβάλουν τον χρονισμό του σπινθήρα, ουσιαστικά δίνουν εντολή στον εγκέφαλο να καθυστερήσει να δώσει ρεύμα στα μπουζί.
 |  
   
			
		
			
			
				  |