Οι καραγκιοζιες που φοράει είναι της galfer, τα σωληνακια της goodridge κ οι μονοπιστονες εργοστασιακες έχουν αντικατασταθεί απο 4πιστονες μεταγενεστερου μοντέλου.
Μόνο η τρόμπα έχει μείνει στη θέση της.
Ακόμα κ με όλα αυτα, απλα δε σταματάει.
Βγάζει ένα κιτακι η brembo για άμεση τοποθέτηση στις εργοστασιακες βάσεις κ κοστίζει περίπου 1000-1500 Ευρω.
Η άλλη επιλογη είναι κάτι παλιοberinger 6πιστονεσ που έχουμε βρει παρέα με τρόμπα φρενου απο R1.
Δυστυχώς όμως δεν θα είναι ασορτι η τρόμπα του υδραυλικου συμπλεχτη κ πρέπει να βάλω απο κάποιο ΖΧ9 ώστε να είναι "όμορφο".
Ότι αποφασίσει ο ιδιοκτήτης θα κάνω.
Πάντως σίγουρα είναι η επόμενη βελτίωση που θα γίνει.
|