View Single Post
  #10  
Παλιό 15-07-2012, 06:48
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι καραγκιοζιες που φοράει είναι της galfer, τα σωληνακια της goodridge κ οι μονοπιστονες εργοστασιακες έχουν αντικατασταθεί απο 4πιστονες μεταγενεστερου μοντέλου.
Μόνο η τρόμπα έχει μείνει στη θέση της.
Ακόμα κ με όλα αυτα, απλα δε σταματάει.
Βγάζει ένα κιτακι η brembo για άμεση τοποθέτηση στις εργοστασιακες βάσεις κ κοστίζει περίπου 1000-1500 Ευρω.
Η άλλη επιλογη είναι κάτι παλιοberinger 6πιστονεσ που έχουμε βρει παρέα με τρόμπα φρενου απο R1.
Δυστυχώς όμως δεν θα είναι ασορτι η τρόμπα του υδραυλικου συμπλεχτη κ πρέπει να βάλω απο κάποιο ΖΧ9 ώστε να είναι "όμορφο".
Ότι αποφασίσει ο ιδιοκτήτης θα κάνω.
Πάντως σίγουρα είναι η επόμενη βελτίωση που θα γίνει.

Μην τρελένεσθαι Αλκίνοε... καραγκιοζιές λέω διότι αν πάρεις την απόσταση που χωρίζει τους δύο νοητούς κύκλους με τα συνεχή σημεία τριβής των τακακιών επάνω στην 'τριχωτή' δισκόπλακα, θα δεις ότι δεν είναι ούτε 2 εκ. Όσα πιστόνια και να έχει, σε συτά τα 2εκ. δουλεύουν τα τακάκια. Δεν πρόκειται να σε φρενάρει ποτέ. Αν πάρεις μια σοβαρή δισκόπλακα, θα είναι σίγουρα καλύτερα. GS ή μοντέρνο φρενάρισμα δεν πρόκειται να γίνει, όμως θα σε φρενάρει καλύτερα.

Εμένα πάλι μου αρέσει. Μου θυμίζει ένα Kawasaki 1300 που είχα όταν ήμουν στην ηλικία σας.

'Φαναρτζίδικο' όπως λεει και ο ταξιδιώτης. Από όλες τις απόψεις. Και φανάρια και στο φαναρτζίδικο συνέχεια. Το έδωσα και ησύχασα.
Reply With Quote