View Single Post
  #9  
Παλιό 15-07-2012, 12:53
arnhths Ο/Η arnhths βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2012
Περιοχή: ΒΕΛΕΣΤΙΝΟ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 106
Προεπιλογή Απάντηση: Yamaha Vmax 1400 μοντέλο 1986

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων

Μην τρελένεσθαι Αλκίνοε... καραγκιοζιές λέω διότι αν πάρεις την απόσταση που χωρίζει τους δύο νοητούς κύκλους με τα συνεχή σημεία τριβής των τακακιών επάνω στην 'τριχωτή' δισκόπλακα, θα δεις ότι δεν είναι ούτε 2 εκ. Όσα πιστόνια και να έχει, σε συτά τα 2εκ. δουλεύουν τα τακάκια. Δεν πρόκειται να σε φρενάρει ποτέ. Αν πάρεις μια σοβαρή δισκόπλακα, θα είναι σίγουρα καλύτερα. GS ή μοντέρνο φρενάρισμα δεν πρόκειται να γίνει, όμως θα σε φρενάρει καλύτερα.

Νομίζω (χωρίς να είμαι και δογματικός στο θέμα), ότι το εμβαδό της επιφάνειας επαφής δεν παίζει κάποιο ρόλο. Ας πούμε οι 6πίστονες π.χ. μπαίνουν για να αυξήσουν τη δύναμη της πέδησης και όχι την επιφάνεια. Η διάμετρος του δίσκου όμως παίζει σίγουρα πρωτεύοντα ρόλο.
Reply With Quote