View Single Post
  #6  
Παλιό 18-07-2012, 03:40
nibo Ο/Η nibo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW 800GS
Μηνύματα: 408
Προεπιλογή Απάντηση: ζαντα μπροστινη f800gs

Ή κρατας αυτη που εχεις ή περνεις την excel που εβαλες στο λινκ. Δεν υπαρχουν αλλες λυσεις..

Στο 800 δεν μπορεις να βαλεις οτι στεφανι 21 να'νε.. πρωτων γιατι ειναι φαρδυ, και δεν υπαρχουν πολλες μηχανες που φορανε 2.15 21 και δευτερων και πιο σημαντικο γιατι γιατι η φορά των ακτινων που εχει το 800 δεν υπαρχει σε αλλη μηχανη. Αν βαλεις π.χ. στο 800 το στεφανι του 990 που ειναι και αυτο 2.15 21 με διαφορετικη ομως φορά σε καποιες ακτινες, τοτε για να ταιριαξει θα πρεπει να γινουν αλχημειες και να κοπουν αυτες οι ακτινες, να μπουν αναποδα με αποτελεσμα να χασουν σε αντοχη. Το excel που εβαλες στο λινκ παραγετε για το 800 και εχει ακριβως την ιδια φορα ακτινων με το μαμα στεφανι για να ταιριαξει με τα μαμα κεντρα του 800.. για το 990 π.χ. που φοραει και αυτο 2.15 21 η excel βγαζει αλλο στεφανι με αλλο κωδικο και με διαφορετικη φορα ακτινων αφου οι 2 μηχανες εχουν κεντρα με διαφορετικη φορά ακτινων

Οσο για τα behr στεφανια που φοραει μαμα το 800 ειναι γνωστο οτι στραβωνουν για πλακα και ειναι οτι χειροτερο εχει μπει ποτε σε μηχανη, με τα χειροτερα κραματα.
Αν δεν το κυνηγας στο χωμα κρατα το μαμα οσο αντεξει. Και να το ισιωσεις παντως αν το κυνηγησεις στο χωμα θα σου ξαναστραβωσει σιγουρα.. τσαμπα λεφτα για ισιωμα.. μαμα μην ξαναπαρεις δεν αξιζει.. αν θες να κανεις σωστη δουλεια παρε αυτο που εβαλες στο λινκ, δοκιμασμενο.. το εχω λιωσει σε αγωνιστικη χρηση, και δεν εχει κανει κιχ
Reply With Quote