
21-07-2012, 11:59
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07
ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
|
|
Απάντηση: Καθαρισμός Μπεκ?
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa
Ευχαριστώ Νκόλα,,
Να υποθέσω στον Βόλο,ε?
αν υπολογισω και την βενζινα μου και τα διόδια....δεν με συμφέρεις!!!
ερώτησης,,,,αφού ξεβιδώσεις το στέλεχος,απο τις εισαγωγές--Βλέπω οτι έχει κάτι πλαστικά σωληνάκια πάνω ακριβώς στα μπέκ που περνάει το καύσιμο....αυτά πώς βγαίνουν?γιατί βλέπω οτι είναι αρκετά εφαρμοστα...τα τραβάμε ή πριν τα τραβηξουμε τα ζεσταίνουμε για μεγαλυτερη ελαστικότητα?   επίσης....βγαζοντας τα μπέκ έχει κάτι τσιμουχάκια που εφαρμόζουν μεταξύ μπεκ και στελεχους πεταλουδας--Αυτά που τα βρίσκω?'εχουν οι μπεκάδες ή πρέπει να τα παρω απο αλλού..και αν είναι απο μπε-εμ-βε τον κωδικό αν γνωρίζει κανένας???και φυσικά αν υπάρχουν πουθερά ευκαιρες και η ροπές σύσφιξης  
άντε και άν είστε καλά παιδάκια Οταν τα βγάλω θα ετοιμάσω και αντίστοιχο φωτορομάντζο---εεε,,,φωτορεπορταζ με την διαδικασία
Επίσης--πώς μπορείς να τσεκάρεις αν όντως τα εχουν καθαρίσει?
και...
απο τον καθαρισμό και μετά,είδες διαφορα?
|
Τσίπουρο+μπάνιο=αξία ανεκτίμητη!
Η διαδικασία στα 07 (δεν νομίζω οτι άλλαξε κάτι στα νεότερα) είναι η εξής, .
Αφαιρείς το φισσάκι που δίνει ρεύμα στο μπεκ, ξεβιδώνεις τη βίδα, αφαιρείς την τετράγωνη ασφάλεια και με κυκλικές κινήσεις αφαιρείς το μπεκ απ την εισαγωγή και απ΄το σωληνάκι της τροφοδοσίας. Τα δύο O-ring τα ξαναχρησιμοποιείς, εκτός αν δεις φθορά, πολύ χλωμό,λογικά δεν θα χουν πάθει τίποτα. Λίπανε τα ελαφρά όταν θα τα ξαναβάλεις στη θέση τους. Για την επανατοποθέτηση σύνδεσε πρώτα το μπεκ με το σωληνάκι για να δεις ότι πάτησε καλά και μετά στην εισαγωγή. Η βίδα θέλει 5Nm.
Και όπως ξαναέγραψα 2-3 φορές το κλειδί "άνοιξε-κλείσε" για να γεμίσει πάλι το δίκτυο καύσιμο.
Δεν μπορείς, απ' ότι κατάλαβα είναι μια τυπική διαδικασία στην οποία στο τέλος ο άνθρωπος κοιτά τον κωδικό του μπεκ και τσεκάρει σε μια βάση δεδομένων το καύσιμο που φτύνει. Με το μάτι το καταλαβαίνεις οτι είναι καθαρό αν ψεκαζει spray και σε ομπρέλα.
Καμία, ούτε περίμενα να δω για να είμαι ειλικρινής. Βάζω έτσι κι αλλιώς πριν από κάθε μεγάλη διαδρομή ή κάθε 1000km περίπου καθαριστικό.
Η πίεση του δικτύου όταν θα στα πρεσάρει να είναι 3,5bar
Αυτά!
|