View Single Post
  #8  
Παλιό 23-07-2012, 17:49
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Βοήθεια με Ρύθμιση Ανάρτησης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Giof Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο το sag είναι ρυθμισμένο σωστά. Τα νούμερα που ανέφερα είναι αυτά που δίνει η ohlins για την συγκεκριμένη μηχανή και όχι για οποιαδήποτε.
Τώρα γι αυτό που λες για κακή τοποθέτηση του ελατηρίου δεν το ήξερα, το τοποθέτησε ο αντιπρόσωπος πριν βάλω το αμορτισέρ. Λες να έχει κάνει πατάτα? Και αν την έχει κάνει πως εγώ μπορώ να το καταλάβω?
Το ελατήριο είναι πολύ πιο σκληρό από το μαμά. σκέψου ότι το μαμά αν δεν κάνω λάθος είναι για 120 κιλά και το δικό μου 160.
Σίγουρα το ιδανικό είναι να άλλαζα και το εμπρός αμορτισέρ αλλά η ανεργία δεν μου αφήνει και πολλά οικονομικά περιθώρια. Οπότε ψάχνω την πιο οικονομική λύση μέχρι να βρω δουλειά και να αλλάξω και το εμπρός.
Χτες παρατήρησα ότι η κατάσταση είναι ακόμα πιο άσχημη όταν φρενάρω έντονα ακόμα και σε ευθεία.
Δεν ειπα ''κακη τοποθετηση''....πουθενα δεν ανεφερα κατι τετοιο. Μιλησα για το συστημα της τηλεπροφορτισης το οποιο ρυθμιζεται ξεχωριστα απο την ιδια την τηλεπροφορτιση στις Ολινς.
Το οτι εβαλες τοσο σκληρο ελατηριο........μαλλον κακο εκανες διοτι περιορισες το ευρος ρυθμισεων της αναρτησης.
Το SAG μπορει να ειναι σωστο αλλα η σκληροτητα του ελατηριου δεν αφηνει την αναρτηση να δουλεψει σωστα.

αποδειξη ολων αυτων ειναι το φρεναρισμα που αναφερεις.....πολυ βαρος μπροστα...ο πισω τροχος σχεδον στον αερα....

Αν βγεις στην Εθνικη, σε ευθεια, μετα απο ποια κμ αρχιζουν οι διαμηκεις ταλαντωσεις?

Για πες μου, ποσες θεσεις προφορτισης εν συνόλω εχει η αναρτηση που εβαλες και εσυ σε ποια θεση το εχεις για να εχεις αυτο το SAG που αναφερεις.

Reply With Quote