View Single Post
  #26  
Παλιό 26-07-2012, 13:05
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: GSA R1200 ερωτήσεις & απαντήσεις....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δε παινεψουμε το Σπιτι μας, θα πέσει να μας πλακωσει!!!

Anyway, NLS, μια εντελώς φιλοσοφική ερώτηση για σένα.
Σε ένα GS, ητε το απλο ητε το adv, το οποίο είναι καθαρά στημένο για δρόμο, (λάστιχα 100% ασφαλτινα, στήσιμο αναρτήσεων αποκλειστικά για δρόμο), άσχετα αν χρειάζεται σταμπιλιζατερ η όχι, θεωρείς πως εάν οντος διαθέτει κ σταμπιλιζατερ θα είναι χειρότερο σε συμπεριφορά;
Όχι.

Για καθημερινή χρήση όμως είτε στην πόλη (με τις ταρζανιές της, τους ελιγμούς, τα πεζοδρόμια) και ΕΙΔΙΚΑ σε κάνα χωματάκι (και δεν εννοώ εντουράδα, εννοώ σε έναν χωματόδρομο για να πας στην παραλία), εκεί είναι μείον για την κούραση σου (μερικά πράγματα δεν γίνονται καν χωρίς ελεύθερο τιμόνι - αλλά ας μην φτάσουμε εκεί).

Αν έχεις ένα GS και το θες μόνο για... πίστα και ταξίδια, υποθέτω κακό δεν κάνει (αν και στα ταξίδια πάλι κάπου θα φτάσεις και την ίδια μηχανή θα κυκλοφορήσεις, είτε πόλη, είτε χωριό, είτε κάτι άλλο).

EDIT: Να πω και έναν άλλο άσχετο παράγοντα (που εφόσον έχεις σχέση με performance οχήματα θα καταλάβεις τι εννοώ). Το να σε δει ένα R1 στο δρόμο με το GSA δεινόσαυρο να έχει... σταμπιλιζατέρ, μπορεί να οδηγήσει και σε γέλια... ε κρίμα δεν είναι.

Last edited by NLS; 26-07-2012 at 13:08.
Reply With Quote