Φίλε,τα χρήματα για τον ελεγχο ΜΗΝ τα λυπάσαι....μπορει να σε γλυτώσουν απο ΤΟΝΝΟΥΣ ταλαιπωριας αργότερα.....
λοιπον..τζαμπα μαν εφτασε!
Για αρχή¨,
Οπτικός έλεγχος γύρω γύρω της μηχανής-τσεκάρεις σκουριές-φουσκώματα στο χρώμα-εκδορες.αμοιχες.
τσεκάρεις στο διπλο σταντ τον πισω τροχο..αν εχει τζογο....πας για κατάθεση*sos ενα μικρό τζογαλάκι το εχουν ολες,,,
βαζεις πρωτη.με σβηστο μοτερ...και στριβεις μπρός πισω τον πισω τροχο..ακούς-αισθάνεσε τον αξονα....(αν π.χ.)εχει μεγάλες ανοχες ή κοπανάει...
κοιτάς δισκους φρένων-τακάκια σε τι κατασταση είναι και αν εχουν αλλαχτει...ελεγχεις αναρτησεις-Παρατηρεις τυχον διαρροες...υγρασια ή λαδάκι...(μοντελα esa 2008 ευαισθητούλια με αναρτήσεις...)μετα..βλέπεις τις φούσκες του διαφορικου αν ειναι ξεραμενεσ-σκοισμενεσ ταλαιπωρημένες...(μην εχει παρει νερο δλδ ο αξονασ και πας για πηνίο-ρουλεμαν,,,)μετα,οπτικος ενδελεχεις ελεγχοσ του μοτερ---τσεκ για διαρροες-ψωριάσματα...οπτικος έλεγχος του εμπρος συστήματος-ηρθε η ωρα να μιζαρεις---την ακους αν κοπαναει σαν κατσαρολα--μην σε ανησυχει--ετσι κανει...αν ακους λεσ και εχεις ριξει κερματα παιζει να εχεις θεμα pressdirect...(τσουζει...αλλα αν δεν σε χαλαει το ακουστιοκο το φτιαχνεις οατν πας για δίσκο)μετα--τεστ ride...τσεκαρεις τα ηλεκτικα-αναβουν ολα,φθορες στα μπουτον στα χειριστήρια και αλλα....δεν φοβασαι να την ανοιξεις αλλα και να την κλεισει αποτομα(να δεις μοτερ) και φρενα κ.τ.λ.
ουφ..αυτα προς ωρας...παω να βγαλω κανένα ευρω...
