Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!
Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.-
Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300.
Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!!
Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος.
Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...)
Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους.
|
Παρατηρεις μια ομοιοτητα;
Αρχικό μήνυμα απο BikersOnly
αν όπως λες εσύ πήγαινες με 140 μαξ, και ο άλλος με 200 ίσως έφτανες νωρίτερα αν ο 200άρης την έκανε 2η γύρα
Αλλά ο 2ος γύρος δεν μετράει όπως ξέρεις..
ενδεικτικά έτσι για να πάρεις μυρωδιά..Αθήνα- Θεσσαλονονίκη είναι 505 χλμ... αν πηγαίνεις μαξ 140...έχεις έναν μέσο όρο περίπου 110 (στο περίπου πάντα) που σημαίνει ότι θα την κάνεις την διαδρομή σε 5 ώρες περίπου (φυσικά μιλάω χωρίς στάσεις παρά μόνο για μπενζίνα)
Αυτός με τα 200 μαξ, έχει μέσο όρο περίπου 170 (περίπου είπα).. που σημαίνει ότι θα κάνει την ίδια διαδρομή σε 3 ώρες... 2 ώρες διαφορά δλδ, ποιο γρήγορα από σένα... βάλε τώρα και τα υπόλοιπα χλμ και θα δεις ότι τον παίρνει χαλαρά να σΕ ρίξει γύρο (αν και παίζει ο παράγοντας κούραση, απλά λέμε) Αν στα 505 χλμ κερδίζει 2 ώρες, στα 1010χλμ 4 ώρες κτλ κτλ για να μην σε κουράζω κάθε 505 χλμ κερδίζει ένα 2ωρο
Και μην μου πεις κάνα κουλό του στυλ αυτός με τα 200 θα κουραστεί ποιο γρήγορα, γιατί ποιο πολύ θα κουραζόταν (με SS) να πηγαίνει με 140 
από κει και πέρα...αν ΔΕΝ κάνει κάποιος σούζες, αν ΔΕΝ ξεκινάει μάτσο, αν ΔΕΝ φρενάρει απότομα, αν ΔΕΝ κάνει κολίδια και τέλος αν ΔΕΝ πηγαίνει με μεγάλες ταχύτητες, και έχει βάλει ΣΚΛΗΡΑ ελαστικά, υπάρχει περίπτωση να κρατήσουν μέχρι και 26000 χλμ... (το χω δει δλδ και μάλιστα σε ένα ΖΖR 1200)
αλλά λέει κάτι? Υπάρχει κάνας διαγωνισμός που λέει κάνε όσο ποιο αργά και ελάχιστα service μπορείς? Καθένας πάει όσο νιώθει καλά..από κει και πέρα τα γούστα και τα καπρίτσια πλερώνονται ως γνωστόν...
το νόημα δεν έχω πιάσει ακόμα..
Υ.Γ Ο λαγός με την χελώνα ήταν απλά ένας μύθος
urban μάλιστα
-kokomilko: Σου διεφυγε η λεπτομερεια οτι ο "γληγορος" θα χρειαστει τις διπλασιες στασεις για βενζινη.
+ την κουραση (που αν και προσπαθησες να την περασεις στο ντουκου, εχουμε αυτα που εχουμε κι αυτα μ αυτα μετραμε. Οχι με τα ςς.
Προσωπικα απο Ηγουμενιτσα μεχρι Αθηνα περα απ τα διοδια, που απλως εκλεισα το γκαζι για να πληρωσω, εκανα μια σταση στην Κορινθο για να βαλω βενζινη (κι εκανα κι ενα τσιγαρο).
Ασε που φτανοντας δεν πηγα στο σπιτι μου αλλα στην ΛΕΜΟΤ για καφε.
Και για να γινουν αντιληπτα τα μεγεθη, με 80 η varcadera μου βγαζει 350χλμ
με 140 κατεβαινει στα 250
και με 200 κατεβαινει στα 180
Αν εσυ χρειαστεις 2 γεμισματα παραπανω απο εμενα και δεν κανω αλλη σταση, θα σε περασω χαλαρα την ωρα που προσπαθεις να ξεμουδιασεις τα χερια και τον αυχενα σου.......
......Α!!! Και για να καταλαβεις τι λεω, επειδη καποτε την εκανα με 200 την διαδρομη Αθηνα θεσσαλονικη, χωρις βεβαια να κανω κοντρα,. Με την σταση που χρειαζεσε, ειτε σταματησεις Λαρισα , ειτε Τεμπη , ειτε Λιτοχωρο , (πιο πανω δεν πας πιανεσε τελειος μ αυτη την ταχυτητα). μου πηρε 4, 5 ωρες
Δηλαδη στην εθνικη, (που ειναι σχεδον μια ευθεια) αυτος που παει με 200 τελικα κερδιζει μιση ωρα στα 500 χλμ (περιπου λεμε)
Το μονο που καταφερα, ηταν αντι να παω με 1, 5 ντεποζιτο να παω με 3....
Περσινος διαλογος σε forum που μου ηρθε στο μυαλο διαβαζωντας τα παραπανω γραφωμενα απο τον φιλο gemara. O οποιος (ο διαλογος) παραλληλα δινει και το στιγμα του τι τυπου οδηγος ειμαι!!!
Καλα χιλιομετρα στις ροδες μας παιδια και... Παντα ορθιοι!!!