Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
Και τα δυο.
Ακόμα και η περίεργη γεωμετρία του μπροστινού μετράει.
( πχ. είναι από τις λίγες μηχανές που μπορείς να φρενάρεις ΑΡΚΕΤΑ στην στροφή πλαγιασμένος χωρίς να γίνει τίποτα τραγικό)
Βλέπω ανακαλύψατε το νέο site του Σπανού. 
|
To ελαστικο εχει ορια στο κρατημα προς τα πλαγια και προς τα πισω.
Οταν στριβεις χωρις να φρεναρεις εχεις το μεγιστο δυνατο κρατημα προς τα πλαγια. Οταν στη στροφη φρεναρεις μειωνεις το μεγιστο δυνατο κρατημα προς τα πλαγια. Αν βγεις εξω απο τα ορια της προσφυσης του ελαστικου το εχασες το παιχνιδι.....
ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ!!! Φροντιζουμε να μπουμε με τη σωστη ταχυτητα και αν ειναι αναγκη να φρεναρουμε, ισιωνουμε πρωτα τη μοτοσυκλετα και μετα φρεναρουμε.